Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 26 October 2011

L E L A K I

tengok tajuk atas tu ? nampak kan ? haa . bace betol betol . sila tahu . tht mean kaum adam sakalian alam kerne tahu dan mesti ambik tahu . paham ?


*first , perempuan paling tak suka lelaki pengotor oke ? paheeemm ? PENGOTOR . dalam erti kate jijik nya . eeuuuwww lah . biasanya si perempuan akan tengok pada kuku , stokin , bulu kaki pon die tengok tau . baju korang pakai , n rambut . oke ! sila tau bahawa si hawa sangat benci dan ohh no ! pade lelaki yg ade masalah gigi malas gosok , even kau bawak skyline pon takde maknenye pmpuan nak pandang kauu . sila mengerti . 


*second , PAPA KEDANA . bukan nak pandang harta , banglo bertingkat , evo sebijik . atleast mampu sara diri sendiri , then baru pikir pasal awek , NO alasan ' i tak makan lagi u , i takde duit ' pehh aku rasa nak pijak pijak je orang laki bagi alasan cm nie , tau korang nampak dayus tahu ? dah tau takde duit tu , cover lah macho sikit . ' yang yangg , i tak makan sbb i diet laah ' or ' i tak makan lagi , sbb i dah puas makan semalam ' haa . takde la aku syakwasangka terhadap muke macho korang tu . walhal poket kosong . lagi satu hal , bile ade duit kedekot , ehh bhai . lu nak ade awek toksehh le kemut kemut , takan tea o ais seketul awek beli lu sedut kot .


*number berapa dah ? aku tak ingat . KING CONTROL . ohh aku nak tampal kertas kat muke laki cenggini . aku nak tulis ' WAKLU ' haa . pehal doe nak control control orang ? masing masing ade hidup sendiri kot . dengar sini lelaki . korang tahu , ape korang buad nie . mampu buad si hawa menyampah dan menipu korang lagi teruk ? rilex lah bro , takan lepak ngn membe pon kau nak gelabah , jgn risau laahh medai , awek kau orang tak sapu lah , acpt awek kau sendiri mengedik . pastu control nye pasal . TAK KASI ADE KAWAN , JANGAN KELUAR RUMAH , JANGAN MSJ ORANG LAIN , peehhh . ni kes ape nie ? yang ATAS tu dok jgn jgn tak nak lak kau dengar ? bf kate jgn jgn terlanggar sikit merayu mintak ampun . phuuuii lahh .


*BANDING BANDINGKAN . korang tahu , bende paling perempuan jeles adalah ex couple bf die . biase lah tu kalau kiteorang cari pasal point ex gurl korang . then korang leh cakap lak ' ex i dulu , selalu ambik berat pasal i , topup kan i , keluar dgn i , die lembut je , tak macam u ' WAT DA FISH ! NO lelaki NO . korang takleh berkate demikian *skema ayat . yela weyhh , if kau nak someone tu , sila lah trime baik buruk die , if die nak berubah , biar kan sendiri , die akan berubah untuk diri die , bukan untuk kau ! PAHAM ?


*KUAD TOUCHING maybe separuh perempuan suke lelaki cam nie . aku wakil kan yg tak tu je . oke , sometime ade mase nye kite perlu lah touching karat nie ,kononnya saling sayang menyangi gitu . auuww ~ tapi kene lah juga pade mase nye . nak touching je tak tentu pasal rimas poikk . sikit sikit leh le . takkan time makan pon nak cakap ' u tak makan , i merajuk ' or ' u tak maaf kan i , biar i mati ' huhh ? kau ingat ni zaman ape seyh ? siyes aku ckp , aku rimas lahh gedik memanje nie . pastu tak pujuk , heboh la seduni yg pompuan ni tak paham lelaki laa . pompuan ni selfish bagai , ego kejadahnya . bukan macam tu lah abe , kiteorang ni ade seribu bende nak pikir dari merajuk kau tu .


*MENYEMAK. huhhh . aku rasa ketegori lelaki ni lah perlu ditumitkan secepat mungkin , tolong lah paham , sampai awek kau nak keluar ngn kenkawan die kau nak ikod , kau nak hantar , bende seyhh ? tak caye sgt ? letak cctv kat badan awek kau tu . then , bile awek keluar buad asgmnt ke , lepak ke apa , onl lagi lahh pulak , mesti korang cop awek korang curang . ngape ? pastu syik nak call 24 hours , msj tak henti , come on lah bro . brah brahh ni ade hidup mereke lah . tak semestinyaa dieorang keluar tu , dieoag g curang ngn kau .adoii machaa =.=


haa , setakat nie , tu je le aku mampu cerita . tak suka , takpa :) aku tak pakse , aku wakil wakil kan je kaum hawa cakap ape . so korang if ade sikap cam nie , sila campak jejauh . kami tahu korang sayang awek korang nie , but . ape korang buad nie , buad kiteorang rase rimas lemas , terbakau semua . kiteorang tahu jage diri maa , jge perasaan hampa , tahu batas berkawan . senang cakap . 'kau gebang gebang wat pe . aku bukan binikkk kau pon' haa betul what ? :) biadap kan ? HAHA . aku cerita ni bukan nak perli sesape , tpi lau terasa bagus juga . tapi ni berdasarkan pengalaman , dengar luahan orang . if perempuan ni ade silap . tegor lahh yer , baru hubungan buleh g jauh . tak gitu ? :) oke ? renung reenunng kan dan selamat beramal

No comments:

Post a Comment