Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 10 July 2011

C E R I TA K A U :)

*mungkin agak terlalu awal untuk aku bercerita mengenai dia , tapi inilah hidup aku . baru sekejap tadi kami bergadoh dekat fb bergadoh ker ? ntalahh , aku pon tak tahu , tapi mcam seronok pula main balas balas status gto gaya . HAHA . senje tadi aku ni saje mengatal onl fesbuk , niat hati nak stalk die , last last aku yg meletop mcm lava tgk DP die semacam sundall .brr ==' sumpah weyyh sakit jiwa , tahu kenapa aku sakit hati gler vavi  , sebab kan kan kan die pegang ketas kejadah apa die conteng cakap rendu ex die . bla lahh weyh . ko rendu pon kau ta yah lah tulis ,sakit jiwa aku je bace , baru ari kamis ri to kau gatal gatal honest ngn aku , laa ni kau buad gtolak , dah to . aku yg tak cukup akal ni pula tga text die time to . terus aku cakap aku busy , busy jadah nyerr . aku ngah korek hidung kott time to . haa . aku cari mama lahh ape lagi . aku pelok orangtua to , pasto masuk bilik nangis gedik gedik . aku rase mcm heroin cite hindustan pon ade time to .mulot mama semacam molot aku juga , aku rase die bagi tahu mamat to yg aku menjerit ala ala juri caula dalam bilik , dahh to . kerinting to call aku tnye kenape , rase aku nak tempeleng je muke die , padahal die tahu aku jeles ngn DP die . die nak aku ngaku je to . aku yg kepale tong gas ni nak mengaku ? mmg tak lah weyhh . haiilahh sayangg , aku tgk kau mcm takde pape je jd . tak tahu lahh kau pure pure cool ke hape . 

jumaat pagi sebelum aku balik kampung , aku dah rase semacam je ngn mamat nie , apehal nta . die text aku semacam glerr , aku perli je kott die mase to . pg jumaat die kejot aku tido , sikit punye manje aku cakap kau !, SUMPAH doe aku rase die sayang aku . time to jelahh . 
sampai je aku kat kampungg , tergerak hati nak on lappy , jeki aku weyhh die tak logut fb die , haha , sebelum aku stalk dalam dalam aku niat dah tanak jeles ke ape if die im pompuan lain . alaa . aku pon buad kot . so no wonderlahh die buad juga . im oke , msg oke :) aku senyum sengeh sengeh sorangg *dalam hati kate , setia rupenye . masuk part gambar . WAT DE FISH , die simpan gambar ex die sikit punye melambak weyhh , cakap ngn aku pompuan mane tak bengang ? bodo lah aku lau aku tak jeles kan ? die simpan oke lagi , yg aku tak leh bla to , die baru kemas folder to , mase hari selasa . mase to die kat rumah gua bhai . how come die boleh sekejam itu ? aku rase mcm kene bodo bodo glerr , yerr aku tahu kau sayang die lagi . tp tak payah lahh cm to sgt . aku terus call die , tak angkat pula . tp bagus juga die tak angkat , tak delahh die dgar sumpah seranah aku time to , malam die call balik . aku pon pure pure cool lahh kan . sikit sikit aku cucuk die , aku nanyer lahh . i sayangg die lg ? banyak lagi aku tnye . tak kan sume aku nak cite pulak . HAHA . mesti korang sakit hati je bace kan ? pastu die boleh bukak point aku pulak .mmg tak boleh bla bhai . die cakap dengan slumber nyer ' abis u simpan gmb bla bla bla to dalam lappy u tak pe pula ' ? ohh my prada . aku baru clash kot ngn mamat to , no bigylah . kau dah setahun weyh . bodohlahh kau buad cm to . then aku rase juga macam aku mendesak die suruh jujur mlm to . korang tahu die cakap ape ? sebenarnya die tak penah anggap aku awek die . aku rase nak mencarot mcam nie *kepale buto kau terbelah lapan . sioot weyh , aku penah juga rase yg die tak penah trima aku dalam hidup die , sbb aku nampak yg aku ni jd faten dalam hidup die *ex die . kate die , muke aku same . boncit same , pendek same . umo same . kepale bana dielahh . aku aku lahh , tp aku mcm gedik gedik jela trima sebulat sebulat ape die cakap to . tinggal aku hitam je tak same .oke yang to kedengaran macam babi -;- dan tak hairan lahh die bg aku alasan yg die maseh sayang si faten die to . korang tahu , aku punye tak puas hati siap aku upload lagi gambar minah nie dalam muka buku aku . haha . sape je yg mampu kate tak , dah mmg muke kami sebjik sejamban . tp aku nak benci minah ni pon tak guna , bukan die ade dose kat aku . thenn , aku cam menerima jelaa yg kteong ni tak penah ade pape , padahal dalam hati luke parah segala mcm ada . sehari dua juga aku berkurung dalam bilik , frust lahh konon . lapa siott dok terkurung cm to , sampai malam sabto die call aku pujuk aku makan . aku makan jelahh , aku buad saver mlm to , sumpah doe aku ingt die oke . cm kebabian juga akhir nyer  , bak kate die fuck endding haha . dan smpailahh sekarng tak oke juga , nak kencing aku kate balik jb . aku cirit kan kau balik tahu lahh , nak mensipu tp tak tahu . ade je die nohh kat ampang to . ehh . lantak lehh , aku tak kesah die ade mane ,yg penting aku tahu die selamat walafiat . die wish aku gud nite td , HAHA . melompat lompat aku bace . sibai betoll , aku tahu die sayang aku . keadaan die je buad die mcm haram . okelahh . aku nak buad puisi punah lara juga macam die , sbb smlm aku bace lat blog die. mcm besh je . kbai

No comments:

Post a Comment