Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 5 September 2011

LELAKI IDAMAN ?


hoho , sensitip YaAllah topic nie , aku memilih ? tak lahh :DD laki atas nie ? perrghh mmg tak lahh kan xD , hingin pulakk aku . bagi free pon tak maun mak cik dehh . single ? hoho , title je la kott sekarang ;)

biarr lah yang pertame nye
dapat trime aku seadanya :)
ade iman juga , tak kuad tak pe #akubukanbaiknau 
PENTINGG ! hormat orang tua , mude ke kaye ke miskin ke hape jelaa .
ATLEASSTT ! umor die sekarang , die ade mase depan ! #taknakterumbangambinglagi
SUMMPAAHH ! tak nak laki mude dari aku haa .
TERRLALUU PENTINGG ! matangg matang matanngg !
reti HORMAT aku sebagai PEREMPUAN !
bukan nak ambil kesempatan atas ape yang aku ada , PAHHOOOM ?


haa ni je la kot , bulehh kan ? tak banyak songehh pon , last one . handsome ! hoho . tak lahh ;o .
cukup lahh ade muke memanis sikit , sedap mate memandang haa . dan kbai hee ~






No comments:

Post a Comment