Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 23 September 2011

penaaaatttt :(

hmm , aku tak larat . penat letih dengan semua nie . masa aku 24 jam sehari tu , aku rase macam ade 24 minit je . hmm , bukan nak kate ape ! aku busy dengan zapin lah . mid term lagi . study nta kemane , dobi aku ? pehh meronte mintak orang tolong buad kan . shoot aku pagi petang semua ada . jadual aku dah macam sardin , takde mase ! terkejarr kejar . penatt doh . tidur pon sehari tu ade lahh 2 jam lebih sikit . mase drive tersenguk senguk aku lelap . memang ni yang aku nak dulu . jadi model ! kene shoot dalam sato since sampai 3 4 orang photog , tukar baju dalam shoot . baru aku tahu , sebenarnya bukan senang untuk semua to . penat kot , kene keja tukar baju . dah tu mekup mekup ynag barai tu ? kene kasi settel . nak lepak lepak ngn mbe jauh sekali lahh tak sempat . aku tahu lahh cmfm dieorg terase nyer ngn aku . aku buleehhh jamin nye lah . bilik aku jgn tnye kenape bersepahh . tak sempat aku nak kemas kemas dah bhai . jgn cakap nak susun selipe kat rumah , nak sapu samph , mop lantai semua . rambut selai tu ponn aku tak terangkat . lagi nak buad semua tuu . kat waed pon aku kenkadang je sempatt nak bercengkerama . kengkandang aku biar je , agak aku ngatuk baru aku suruh kol . sure waed terase , die sanggup tulis panjang lebar punye entry untuk aku . aku pulak mencibai kan diri . sabar je la . harap lah die paham . dobi aku ? marayu kat gina mintak tolongg ha . ape da . aku nak gosok gg pon ala kadar . lagi aku nak pandang baju dobi tu , minggu depan kerete aku masuk hospital . tak tahu aku nak handel job aku macam mane . cancel lahh jawab nya . hmm . mate guaa dah bengkak bro .jap lagi aku ade shoot kat kuala selangor , kali ni lawan talent , tema orang kampungg  . pehh main kejar kejar kat sawah gitu , eheeem eheeem . petang pula . aku ade shoot kat BB , dengan photog dari JB . ahad ma datang kl , sempat ke tak aku jumpe die . sebab aku dapat job baju pengantin kat titiwangse pulak . peehh lamak weyh . cakap sikit , bile aku nak pergi zapin ? nak jumpe ma ? nak pergi kenduri rumah kak tih ? nak g jumpe benn ? nak dating ? hiikkhookk . pehh aduhhh . sebe salahh aku dibuat nya . selase nak perfome dekat kl zapin pula . rabu pon . nak cabut bulu ketiak pon aku penat cari mase . korek hidung pon kat lampu isyarat je tauuk ? kesian aku kan ? aku bukan tamak nak job tu semua , tapi bak meh korang kat tempat akuu . nak ke tak rasenyer job besar besar cm tu ? cakaap caaakkaaapp dengan saya mas haryatie baharudin nie ! dahh la beb , mate gua dah lebam nie . nt aku cerite lagi . bye lep u ! 

No comments:

Post a Comment