Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 1 November 2011

ARKIB NEGARA

Holo people :) saje nak beborak , lame kan tak buad entry . so macam ohh bosan nya dunia tanpa JOYAHAN dari kau mas :S oke ? sebenarnya bnyk sgt nk cerita , tp memandang kan aku pon busy sebab final kononya , then dobi saya , kehidupan seharian . dann raya :D btw si stalker , selamat menyambut hari raya aidiladha yeah .
alkisah nya pagi td kiteorang dipakse #ohmaybe ke arkib negara jalan duta nuhh sbb ade sikit majlis untuk couse aku ni , so mis sherina mintak tolong aku jadi mak hayam untuk conduct dieorang , aku pon menjalan kan tugas dengan laksana nyaa :) jum tengok gambar !


oke sesampai je we all terus makan :) then macam biase ! 1 , 2 , 3  posee ! :D #mizaadejekan :)


matt !  oke die nyibuk -..- aku berkepit je la ngn die niee . sampai je dalam event die cakap ' mas , menyesal aku ikod kau ' oke , event tu boring ==' then , sengah jam lepas tu , aku hilang g surau ZzzzZZZzzz :')



sebelum tu , mat sempat suruh aku buad muke huduh paling hudunh tahap cipan . oke aku buad :) dan ni lahh hasil nyaa , HAHA dengan basic gigi jongang yang ade , aku menggunakan kelebihan yg ada :D


then , sesi mat pulak , yaALLAH , sumpah cubaan die berjaya . hasil nya ? ouhh tak terkata tahap hodoh beliau ! aku dah cube edit , sory mat aku tak mampu menipu dunia keadaan fizikal kau :(


abis makan . gambar lagi :) ade lahh sekeping dua . aku dan daya . amacam ? 25 ribu serbe satu ! 


aku ngn wana dahh macam ubat nyamuk dah . HAHA :D

ouhh shamiraa ! iloveyou :)


bapak mentua , saya anak mentua :) somel kan aku mengedik kat orang tua tu . kau ado ? 
sebelum orang tua nie blaahh , aku sempat cakap kat dia ' kem salam kat samsul '
BHAHA , tebal muka acik , aku terus pusing dindingg malu yaampun .

oke selesai balik lahh cam biase . btw aku lupe nak cakap , sebelum pergi tu , aku inform kat junior suro dieorang pakai baju formal . no mini skrit , no jean , no seksi , dieorrang dengar tauu ! sayangg junior aku :) okebhai , nak tidur (:


No comments:

Post a Comment