Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 5 November 2011

RAYA + HASTAG



* comel kan lembu tu macam COW ? aku main sebat je gambar nie :) 

holoo kenkawang :) before aku start bercelotehh izin kan aku ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua yg bace blog nie , yg kenal aku , yg selalu call aku tak layan ke #Bajethot or apa apa je yg penah ade kaitan dengan aku . mintak ampun dari hujung rambut pecah sampaii hujung cagu kaki nie kalau aku penah buad salah , termakan , terlebih cakap , terguris hati korang or apa apa je la wey , sesungguhnya aku ni manusia biase yg tak pernah lari dari buat silap dan sejak azali nya lagi aku memiliki mulot longkang nie , so nak buad cam ne ? :) oke , rasanya tak payah nak lebih lebih kot mintak maap sebb apa sangat la raya haji je ponn , bukan aku g mekah buad haji pon nak bebel pepanjang :P 

twittt twiitt :)

sememangnya , aku takde topik pon nak cerita , sbb aku boring kat kampung nie , then  tak buleh tidur aku rasa macam lahh kan nak cerita pasal HASTAG .
korang tahu pebende tu ? ouhh mehh sini cek habaq . korang ade twitt ? so if ade twitt tahu kot menatang nie '#' . oke basiclly orang selalu guna untuk tag tag somethng emosi kot , nta la aku bukan tauu nau , aku main belasah je . tapi yg aku nak cakap kat sini . aku penah bace comment orang marah gune hastag tu kat fb , kat memane je la . aku one of people yg guna tu , then aku rasa korang tak patut nak marahh . ape hal doe ? bukan kacau mak kau pun aku guna hastag tu kan ? so ape yg mampu aku cakap , g lantak la sama korang kan kan ? bende tu sangat kecik sampai kau nak up up status or comment maki maki orang . rasa aku macam nak buad muke wht the frog kat depan kau . oke aku emosi -..- so sape macam rase ehh mas nie , aku terajang kang , bak meh tgl comment korang bawah nie . 


No comments:

Post a Comment