Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 11 January 2012

Bertiga lebih baik :')



heyy hai :) mesti tertanya tanya pe kehenye yob muke aku cengitu ? 
tadi haa . aku g pahang . teman maa ngn abah renew pasport . jauh ?
idokkk le -.- dekat je . sebab aku duduk nie pon sempadan nohh pahang tu . 


haa ni cik rahmah takde gigi :D 
mak mak tiap tiap hari dia ade cite cite nak buat gigi 
tapi bile terlaksana pon tak tahuu xD


ni abahh saya :) die seorang yang kuat mcm badang :D HAHA 
dah sampai pahang baru aku perasan abah pakai seliper -.- 
ohhmaigod , abahh tu . tak shennshemm lahh !




haa sampai pon pahang :D pergi dekat imigresen *betol aku eja ?
tak ramai orang macam kat seremban kate abah ,
sebab tu die tak nak g situ .
tunggu number kene panggil lamee nau ,
kiteorang nap pic dulu . hikkhokk -..-
siann muke abah terpotong ,
aku memang kejam -__- penuh muke aku sorang je


lepas siap semua dalam tengah hari kol 1 something kami pergi makan dekat kedai ape nta name die ,
gelabah abah cari U turn sebab kami salah jalan ,
kedai nampak dah ,
jalan g kedai tu tak jumpe -.-


nampak macam sedap kan ? memang sedap pon cite die :O cer teke harge die berape udang galah nie ? haa sepoloh hengget ? murah nau ! rm 35.00 kann mahall kan ? tapi berbaloi kot , sebab besar , and makan tige orang pon cukup :) so kiteorang makan 3 orang . rm 54.50 agakk mahal lee juga , tapi kalau nak sedap , why not berkorban sikit :)


gelabah je aku kan gambar ikan patin pon nak ambik -.- 
so what ? hee .
idokk le , saje nak bagi tahu korang ,
yang ikan patin nie pames kat area termelor tu ,
tak sah la kalau tak beli ikan patin kalau dah sampai pahang nie ,
dah mcam satu tradisi keluarga kami dah ,
pergi pahang je kepale mesti ikan patin .


haa tu sangka die ,
ni ikan patin bela . kalau tangkap lagi sedap kot ,
cite ikan pulak aku .
btw bile tengok sungai pahang nie ,
aku ingat masa aku kecik kecik dulu ,
abah bawak maa , kakcik and aku  g naik bot sungai tu ,
nak seberang sungai nak g rumah sedara abah ,
mase tu , lepas hujan . angin kencang semacam ,
mase aku naik tu , nasib bot tu tak terbalik ,
kalau tak korang tak bace blog aku sekarang :D
almaklum le , sungai pahang tu pemes ngn acik oyee ,
kang die ngam aku haa camne ?


at last nie manggis :D
bodohh le kalau tak kenal ,
saje je show off rumah aku de manggis ,
kau ado ? takde kene mengene pon ngn cerite pahang aku tu -.-
takdela , act aku tak sempat nak update pasal musim buah kat kampung wan ngn rumah aku ,
aku rasa macam duduk kat ladang dah .
petik terus makan :D alahh gelabah *macam rumah aku sorang je ade pokok 



and selamat dah sampai rumahh :) gambar nie ? tipu la aku ambik waktu balik .
gambar nie di macam macam lokasi ade ,
aku lakk memang habis cover ,
semua tempat aku nak ambik gambo -.-
dalam jamban pon jadi .

*topik aku tak best ? so what is problem ? kuang ajar nye aku -..-
idok lee ==' sebenarnye . aku saje nak gayat kat korang nie frst time aku keluar ngn maa n abah sejak je melangkah nya ke alam 20 tahun nie .
ohh la hai tua nya mas 0.o
dan yang buat aku rasa bahagia nya lagi ialah ,
tu haa aku keluar bertige je ,
akk akak aku takdo :D sonang hati den .
terasa macam aku sorang je patut disayangi HAHA :')

No comments:

Post a Comment