Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 July 2011

SEMACAM BARBIESSLAHH ;'(

12julaitahungajah.
semacam suallan tarikh ini , 
eeii aku benci kau bodo . aku tgk die dah deactive acc die , tak tahu lahh pula kalau die block aku . hmm :( perit juga nak aku trima segala ni . nak ta nak . aku telan juga lahh :( semalam aku yg mengedik gedik hanjing nak sgt jumpe kan ? haa , ambik kau ubat . aku stalk fon die . die msj faten . yg die sygg minah to . yg to takpelahh , boleh bla lgg . yg tak maun ngam to . die cakap senarnyer ' aku game je minah to ' eehh . pantek makcik sedara jiran rumah kau , ehh babi lahh . kau ingat aku tak de perasaan ke hape ? aku datang jejauh serting ampangan . daah macam kl ke gentingg . lepas to ini aku dapat ? oke kau SIAL , dengar tak SIAL ? mampus lahh korang nak cakap ape . suke aku lahh nak tulis hape . sorylahh weyh . kat sape lgg aku nak cerita kalau bukan blog nie , aku semacam takod lagi nak bercinta jadi mcm nie , nak d jadikan cerita . pg tadi aku ambik die dekat ampangan , then kononnya lepak lahh dulu dekat MCD terminal to , nak menunggu ke tengah hari , sbb tgah hari mama ade meeting hape bendelahh , so aku kene take over jage kedai , so hati ni tergerak nak stalk fon die dahh , mlm td pula die msj faten . so aku bacelahh . nak je aku cakap *weyy kau tak tahu malu ke ? orang dah ta nak to dahh lahh . cakap aku ego mengunung . abis kau ape ? blahh lahh wey , sumpah aku benci kau dahh . bile aku habis bace to , aku pure pure cool lahh lagi sebb yelahh kan . takan aku nak nanis dlm MCD to . kang orang kate aku glerr , aku cakap je r , aku tgu kat kete , sampai kat kete , aku melalak lahh puas puas . nasib ade kete . HAHA , tak lame to si bodo ni dtg kat kerete , ingt kan nak pujuk aku hape . HARAM ==' aku senyap jea . hantar die kat ktm . mbe die pinjam duit aku . tak kesahh lah to . abis die tnye aku  ' awak ade pape dendam kat saye ? ' ehh barbiee lah soklan kau . pulak aku nak senyum siap nampak gg jonggang ni dah jd cm nie . glerr aku tak sakit hati , aku punye sedih gaban time to , die buad muke lek je berpuitis ngn mbe die kat belakang kerete . kalaulahh kete aku to kete kebal . aku siap langgar langgar dieorg smpai kemek . abiss cool dah aku cover cun . dahh la pakai baju elmo same ngn aku . rase aku nak bakar bakar je rambut kau td . sakit hati je aku tengok , pasto pure pure tnye aku , nak datang umah aku 24 nie cm ne . oke dengar sini bhai . gua HARAM kn lu jejak kaki rumah gua , aku tanak lagi jumpe kau . kenal kau . tanak tanak tanak . aku penat dah sakit sebab kau , td lepas die tnye aku , lau die tak pilih antara aku dan fatin cm ner , aku senyap . aku pegang tangan die . then letak kat lutut aku , die paham lahh to kenapa lutut aku mengigil semacam . maunn tak sedih weyh ? sayu je aku rase bile aku sentuh tangan die , aku rendu nak die belai rambut aku , pipi aku , usap usap aku macam zaman aku syok bercenta dulu . nta la weyh . aku tak leh pakse die sygg aku , aku tau die syang faten , bialah die go on ngn minah to . aku tak buleh jadi mcm apa die nak , habis segala dah aku buad untuk die , tp die ta nampak . ape je aku buleh buad . menagis separuh mati pon tak guna juga . sebelum aku balik . aku harap sgt dapat peluk die . mcm frst time aku peluk die mase kene tinggal kat kubo dulu . kiss die kat dahi aku , mcm frst time die cium aku tido time kat mcd dulu . tp haram jadah si banggang to nak buad mcm to , paling tak pon . die hulur kepale die kat cermin sane to . die tnye aku lg sekali . awak ade dendam pape tak kat saye ? ahh , aku dah menyirap , aku undo kerete macam gler , aku jalan , gleer bapak ahh , berbau taya aku , mcm buad driff pon ade , nasib aku tak langgar keling melintas depan to . kalau tak sia sia keling to mati shahid . brr -;- dahh jauhh sikit dari die , aku onn radio , konon nak hilang tensionn lahh kan  . dapat pulak lagu yuna yg keluar , deeper ke hape ke jadah , dahh lahh die penah main gitar then aku nyanyi lagu bodo nie , aku benci yuna , sbb faten suke yuna , haha . motip je bhai . aku sempat hantar last text kat die mase dalam kerete , kire macam syiar punah lara jugalahh , dekat koll 3 td baru die reply , tnye oke ke tak ? bapak die lahh , mase aku nanis to tanak pulak kau tnye kan ? ni lau aku drive sempat smpai kelantan dahh . sunndalss bolong punye budak . aku terus g kedai mama balik to , macam biasa , aku nanis kt die lahh kan ? sape lgg weyh . 
aku mintakk lahh die tak ganggu aku lagi , tak msg aku , tak call aku , jgn cari aku , tolong remove aku , jgn bace lgg blog aku . pleasee nyahh kau jauh jauh dari hidup aku .


sebaliknya , ini yg aku harapkan dari kau pagi td ,
sikit punye exited aku nk jmpe kau . bangun pagi pagi .
hope ade msg kau ' baby bangun :), drive elok elok . sampai call b eah ?' 
smpai je aku dekat sane , aku hope kau hug aku then ckp ' comellnya u pakai tudung hari ni . i rendu sgt kt u , semggu dah kite tak jumpe '
thenn mase nak balik to , aku hope sgt dapat buad mcm slalu , hmm :(
tapi sume nie bukan mcm apa yg aku harap kan , tp sebaliknya , tolahh , aku mampu merancangg ,yang atas sane settng . aku delte dahh number dia . bialahh aku lupa pasal die , kalu sakit aku sekarang , bialahh sekarang je rase , tak lahh aku menangis lgg nt , makan pon aku tak lalu , rase mcm cite indon dah , putus centa makan ta nak . kau game aku ? tape der , lain hari kau rasa , lau aku tak balas . ramai kat luar sane , akhirrnya , aku cuma nak kau tahu . yg aku sygg kau . bialahh ape pon kau buad kt aku . aku redo :'( carilahh hidup kau kat luar sane , bialahh kau nak cakap ape pon . aku lepas kan kau untuk kau bahagia . salam amirul

No comments:

Post a Comment