Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 July 2011

Ouuh my gucci !

oke , nampak ape atas nie ? 
HAHA ni lahh aku sekrang :) benci cinta *cehh geli aku sebut bende ni . smlm sempat juga aku stalk die . aku kejadah cerita pasal aku dkt blog die , tp sikit terharu juga lahh kan . text juga die mlm td tapi ber 'kau aku' lahh . pulak nak sayang sayangg kan . tp mcm tak buleh bla sato ayat die ,"tapi  satu hari nanti , kau mmg jodoh aku , jangan risau lahh " ehh mamat nie , buleh tahan cakap cm nie . yerr , kau yakin sangat npe ? ingat aku ni tak de rase ? lepas to mlm td aku buleh mmpi die . WAT DA CAT ? aku tak undang kau masuk gedik gedik dalam cerita aku . haa . situasi to mcm aku tgah melintas jalan .then ade kerete kott nak langgar aku . aku pon tak ingt . tp di halangg aku . so die yg mampus kene langgar . padan muke die , tpi aku mcm sedih jugalahh , betol ke mamat nie mati ke hape . aku call die tga ari sikit sbb aku tau kalau aku call pg cmfm membute lgg mamat to , so tak dapat pula aku call , tak lame to die text tnye ade call ke , aku yee kan aje . aku tak bebel panjang aku tanye je die oke ke ? hmm oke kate nye . so aku harap kau sihat sihat jela , pandai pndai lahh kau jage diri oke .* btw , kau interview hari ni kan ? so aku doa kan kau dapat oke :) kalau dieoag soh kau potong rambut , kau redo jelahh tau , potong je weeeyhh . aku sentiase ade belakang tengah tepi kau . boboi :)
*btw untuk kau  , aku tahu kau bace blogg aku , tapi tak perlu lahh sibuk sgt oke . ni kisah aku , kau pon bukan baik mane pon dulu , sekrang je nasib nasib kau . oke time kaseh :)

No comments:

Post a Comment