Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 25 July 2011

yer , aku rendu :'(



tidak aku bertaruh ianya datang ,
tidak juga aku mengusir ,
seteguh mana nya aku ,
aku juga kenal erti rindu .
yaa , rendu tentang kau !
engkau lahh wahai lelaki .

jika kau mendengar , aku tak lagi mempunyai kekuatan sayangg,
letih aku untuk berlakon yg aku tak kesah tentang kau ,
letih untuk aku berlakon yg kau bukan milik aku ,
letih untuk berkate ' ohh , aku oke lah '
letih untuk menghabiskan cerita ini ,
letih aku dengan rasa sendiri .

aku engkar dengan rasa ini , 
rasa semacam seabat nyawaku ,
magnet kau terlalu menarik ,
tak bias aku dengan sikap kau ,
tidak tertimbang karma yg kau beri ,

*dengan hati yg jujur , aku sendiri tak tahu dengan apa rasa aku , menangis ? hmm . tak lgi , aku sendiri yang melepaskan , tak kesah lah jadi cam ni . butt , tak kesah tak kesah aku pon , aku pon ade rase kott . minah repit kat luar to pon , kalau ade dugaan cam ni pon , rebah juga . aku bukan alien dari planet lain , aku bukan takde hati , sumpah ! aku penat cover rase sendiri ni . aku rendu kauu weyhh , yer kau lahh , sape lagi !

aku rendu saat kau ade dgn aku , 
aku rendu kau senyum mcm kambing ,
aku rendu kau main telinge aku , 
aku rendu care kau kejot aku tido ,
aku rendu nak jalan jejauh keja kau merajuk ,
aku rendu nak webbie ngn kau , 
aku rendu kau buad muke cam hamlau ,
aku rendu nak dga suare gedik ,
aku rendu nak supersaver kau ,
aku rendu nak dga kau kate ,
'dala gemok , pendek , hitam '
aku rendu kau nak tengok kau mase kau mara ,
aku rendu nak dga kau kate 'sakiiittttt '
time aku gigit , *serius rendu
aku rendu nak gado tarik rambut ngn kau ,
aku rendu kau yang selalu sepah kan kerete aku ,
aku rendu kau suap kan aku makan , *b4 to kau letak dulu kat hidung
aku rendu rambut kau ,
aku rendu kau yg picit jerawat aku ,
aku rendu kau complain pasal rambut aku ,
aku rendu kau yg tak henti suruh aku bertudung ,
aku rendu nak bertumbuk ngn kau ,
aku rendu kau korek idung then bagi aku ,
aku rendu nak tgk muke kau curi curi msj org lain ,
aku rendu kau bawak kete aku cam haram ,
aku rendu nak makan tepi longkang dgn kau ,
aku rendu nak kesat air mate kau ,
aku rendu nak tonyoh kepale kau ,
aku rendu nk korek kan hidung kau ,




yerr bhai , aku rendu segalenye . tapi kau !
kau bukan lagi hak aku , mulai dari sekarang dan selamanye .
 jumpe kau itu adalah sesuatu yang sangat sangat memeritkan untuk aku , pandang mate kau to adelah seribu sebatan untuk aku , ape lagi . bile kau senyum , panggil aku , tnye aku . YAallah , segale to perit sungguh nak aku lalu , bukan niat aku mencari teman bernafsu , tidak weyhh , takk . aku cume mahu kau trime aku , ape ade aku , segala ade aku . menerime perempuan bername mass sangat susah kan ? yerr , aku cube lupe , sakit hati segala bile stalker , sume ade , aku rase nk bunuh kau die , sampai lunyai pon ade !. aku tak termampu tok sandang kau dan lari jauh jauhh , tak sayangg takk , kau juga ade timbangan kau sendiri . aku nanti hari lahir kau , letih kepale memikir kan . demam aku , sakit aku , berdarah aku , terguris , tergolek lunyai segala , bukan aku tak cube lupekan kau , tapi kau sendiri tak penah buang aku jejauh kan ? kau sendiri menobatkan aku sama seperti dulu , yer . aku wanita lemah , sumpah ! aku teringin menjadi die , menjadi die yg kau syangg , yg kau tak penah nak lupekan , menjadi die yang kau ingat selalu , menjadi die yg sopan dimate kau , menjadi die yangg segalanya bagi kau ,
yerr , aku sangat lemahh dengan ape kau bagi ni amirul :(



gambar pertame kau dan aku ade , err MCD taman dagang , kau jadi saksi , betape iklass nye bile die suruh aku bertudung , berenti pakai suar pendek , dan segla perkare buruk aku . hmm . mirul :( aku juga menunggu waktu untuk itu , yaa , dengan kau . tapii kau ? kau sangat kejam sayangg ,
mama yg kirim lauk yg aku bg pade kau semalam , hmm . mase aku bg to , tuhan je tahu hati aku cam ne kau paham ? nak pandang muke kau to , pehh , mmg tak lahh kan . ingat aku kuad nau ea ? thenn , suro aku dga lagu ni gapo dio ?
 travis-closer , brr -;- 
dah dahh la cibun , aku pon tak tahu . mama text ptg tadi  ' adek , mencintai orangg yang menyangi kite , bukan , mencintai orang yg hanye suke saje ' sumpah mejurai jurai lepas to , yerr mirul ! aku buntu tentang kau ! aku letihh :(




No comments:

Post a Comment