Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 18 July 2011

SAYANGG KAN ? HADAP LAHH



sayangg kan ? hadap lahhh . ni lahhh . ni laahh yg aku slalu dga dlu , ayat semacam babiie je .
oke sekarang aku nak btau , sebab aku sayangg . aku lepass kan . pahhamm  ? jgn kau tnye lagi kenape , ape , bila datang semua rase ni kat aku , yerr seriuss aku nak kau nyahh jejauh , paham ?
aku tahu kau tahu apa rase aku , jadi berentilah menanya oke .

* tak sangke pula aku , ramai glerr stalk blog ni , even tak sampai sebulan kot , blog aku ni berkecimpungg dalam media ni . tapi aku punye stalk ! jangan cakap doe . HAHA *bajet hott je aku .
ade patut , ex aku punye awek pon . ade dalam bidangg blog aku nie . aku rase die tak de pula dalam friend list aku , tapi cam ne nta die dapat link blog aku kejadahh nie . siap menhanjing ex aku soh cpl balik ngn aku , ' sorryylahh der , gua ludah , gua tak jilatt lahh' *muke kejam :D
yangg tak menahan , siap ade yg nanis to ,BHAHA . aku tulis pon aku tak nanis , over nau lahh deme nie . *bukan echa tau :)

*eca eca eca , alaahai adek aku sorang ni , pg nagess buad ape ? jgn nanis tau sayangg . nt akk ade mase . akk datang sane . kaka janji ! sumpah sedih dga ayat eca ' kita anggap akk , cam akk kite dah'
YaAllah , sebak gler hati aku ! dahh la cha , akk ngn die je tade pape . ngn cha still adek akk tau ?
:) iloveyouumoresayangg



*kepade 'mereke' . soryy lahh weyh , if aku jujur nau yg aku takleh nak serius , nak cpl cpl . sumpah sejujurnya ni . hati aku tade lagi dahh nak cpl cpl . baik aku honest sekarang , pade aku tipu korangg je , lagi sakit hati kan ? . pade lagi rase lebih lebihh sayangg , if nak kawan ' kecil tapak tangan , niru saya tadah kan ' BHAHA . sundalss glerr ayat aku .


*kepada benn yg slalu nau menghanjingg aku sall ex aku , pasal blog aku segala lahh . thx sibaii ! sayangg kau ben , thx ade ngn aku time aku perlu juga tempat bercerita , glerr paham kau ni tau ? tapi aku tak suke kau slalu bangun lambat , aku nak cite pon tak dapat . BHAHA , mesti kau terharu glerr katak sebab aku tulis sal kau kan ? then kate ' ohh emm gieee ' hee ~ cam gampangg je ayat kau tau . benn . kau jgn tgl kan aku tauu , akuu tak de kawann lain dahh . nt teman aku buad rambut . HAHA . :O


*castingg ? err tak lahh . ths is da true off mass :) hee ~ mane ade aku belakon lahh sengall , aku doa kan kau bahagia ngn die oke ? die pon janji dahh nak jage kau baik baik (: aku sedih ? mane datangg weyhh . aku senyumm je ni :)) siap nampak gg jongang laggi haa ! kau pon same oke ? jage diri , atok to jage . tak sihat orng tua to . jage elok elokk , untungg kau ade atok , aku ni dari lahir bawak ke besa ta penah nye nak rase ade atok tau ? so HARGAILAHH apa kita ade oke :) 
*kau tahu ape aku rasa . gud boboi . :*
 lastt ni tok kau tau ? 

aku berundur by syeera senders

bisakah dia mencintaimu?
bisakah aku mencintaimu?
bisakah dia memilikimu?
bisakah aku memilikimu?
mungkin dia yg terbaik untukmu
dan kini aku harus berundur
lebih baik kau pergi padanya
lebih baik kau memilih dia
jgn pernah kau hiraukan hatiku
lebih baik kau pergi padanya
lebih baik kau memilih dia
pergilah kau padanya, aku rela
bisakah dia mencintaimu?
bisakah aku mencintaimu?
bisakah dia memilikimu?
bisakah aku memilikimu?
tp tak mengapa aku sedia
berundur dan merelakan dia
aku cuba dan cuba bertahan untukmu
walau ia menyakiti, aku bertahan untukmu


^^ taklehh bla , perli habis :)



No comments:

Post a Comment