Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 2 August 2011

KELIRU


maap kan aku ,
aku tak bisa lagi menjaga kau ,
pergi kau sayangg ,
jangan kau tanye kenape aku tunduk bisu ,
senyap kan aku ,
sedia nya kau ,
carilahh aku ,
sekejap aku rase kau ade ,
sekejap aku rase kau lari ,
rupenya die juga maseh kau cari ,
sakit batin aku meronta minta nyawa ,
merangkak aku kononnya tak apa ,
kau juga wanita ,
kalau 'yer' pergi sahaje kau ,
aku bukan binatang yang tak punye akal ,
aku juga seperti kau ,
pergi kau berdua ,
jgn cari lg aku ,
letih sungguh aku sudah bersabar ,
kerane kau datang aku sakit ,
kerane kau datang aku di sepak teranjang ,
kerane kau perempuan !
aku senyap bukan aku bodo ,
aku cume malas berpaut bukan putera raje ,
jika suci aku tak kau lihat ,
lap bersih bersih hati aku ,
aku rimas kau yang slalu mejage rase die ,
cukup lahh dari sejak mei bermula ,
aku beruntuh segala ,
tapi akhirnya binasa ,
lepas kan aku ,
aku sungguh rela jika kau sebutkan 'yer' .



No comments:

Post a Comment