Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 26 August 2011

RAMBUT baru ?

hee , orang gatal nak rambut raye , aku jugak nak ! ape sekali kau . haa MENDAPAT buruk ! kat kedai toh je lawa , then sampai rumah , dah macam singe lapar dah rambut aku . dan ni je pic yang aku sempat snap sebelum aku cut rambut :(


totally takde lahh lawa ! tapi aku rase perempuann lah juga , dan harge rambut ni je aku dah ganap kan berat rat weyh , pastu guna tak sampai due bulan rasenye haa .


dek sebab kan buruk , aku bagi korang separuhh je , mintak jase baik dilarang mengzoom in keatas gambar aku ni wahai pakcik sekali an :) so tak sia sia air mate aku yang berguni guni keluar mase buad rambut ni , even duit aku tak keluar sesen pon , aku terase pembaziran nya disitu , rase nak gum je balik rambut aku pon ade ! sekian trime kaseh =,=


No comments:

Post a Comment