Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 27 August 2011

tak termampu ='=



tak termampu aku bermoderasi ,berbahasa seperti die ,rambut secantik die ,'sopan' semacam die ,*kisshug* kononnya ,msj kau tiap mase ,mude macam kau jangke ,tunduk dengan kemahuan kau ,tak mampu aku bertudung lingkup tiap masa ,kerna itu bukan aku ,tak mampu aku mengatakan 'yer' ,jika hati aku 'tak' sebenarnya ,tak mampu dengar desas desus teriak bimbit mu ,tanda seminta aku mengerti ,tak mampu lagi aku bercerita konon nya takpe ,tak termampu lagi aku berhabis ringgit ,tak termampu aku ade lagi dengan kau ,mungkin betol juga kate kau , aku tak pernah berubah , yeahh ! itu betol ! tidak mampu aku mengubah kerana kau sayangg , aku nanti yang menerime aku seadanya , jika kau berhasilan seperti ini , ini pula kau pinta aku berubah ,ohh tidak lahh . kau mahu awan luas langit , tapi kau hanye serangge yang dipijak ! tidak niat aku mengkeji , tapi ni lahh selame ni rase dikeji kau tahu ? cukuplah sakit yang aku alami , aku terbuta kan mate ku , terpekak kan telinge ku dari berdarah sendiri . senyap ini mampu buad kau lari sambil aku mengejar , tidak ! kali ni kau salah . tidak aku mencari lubang lagi sebesar cacing . pantau aku didepan mate , jangan kau kate aku yang tak puas dengan segala . jenguk kan mate mu dihadapan pantulan , adakah kau wukuf untuk berkate demikian ? mungkin kenkandang perangai aku agak menjelekkan , bergitu kau seribu kali , berjuta kali , tak terbilang aku sudah ! terkadang aku terpikir , adenya aku dengan kau untuk ape ? untuk senang aku atau kau ? ohh sayangg ! tidak niat aku membalas , tapi DIA juga maha kaya , rasekan kau ape dapat aku . pengawalan nya aku meninggalkan permata untuk kutip kace berderai , seingat aku ingin membina ape yang terhurai . tapi aku juga yang terjurai jurai , tak juga aku pinta jambatan jernih dari kau , cukup sayangg cukup hargai aku trime aku ! aku tahu kau bace entry ini , hujung ramadan ni aku terhenti , henti behenti terhenti . jenguk ibu kau disana , lame sudah kau tak pulang , satu kan kembali adik beradik mu dipagi shawal ini , besar bumi yang kau pikul diatas bahu sebenarnya kau tahu , jangan kau rabe lagi ape yang tak pasti , cari mase depan kau diluar sane , ilmu kau dicari yea ? jangan kau ambil remeh seluruh perkara , aku juga hakiki . SELAMAT HARI RAYA wahai sayangg , tidak sedetik pon kau aku lupa . aku utuskan segala zahir batin aku memohon maaf . aku jemput kaki bersih kau untuk jejak rumah aku . jangan kau risau , tidak aku berbalas sedekit pon nanti tentang ini . turut nya aku bahagia sekarang .

No comments:

Post a Comment