Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 23 August 2011

S E B E N A R nya ;'|





dan sebenarnya , aku dah tak da lagi rasa !
dan sebenarnya , aku kenyang dengan sumpah seranah mu !
dan sebenarnya , aku tak lagi sepekat nila !
dan sebenarnya , aku juga putus asa !
dan sebenarnya , aku letih sayangg !
dan sebenarnya , itu semua bukan aku !
dan sebenarnya , aku bukan seperti ape kau nampak !
dan sebenarnya , aku hampir hilang segala !
dan sebenarnya , kau bukan mahu aku !
dan sebenarnya , tak pernah pon sikit kau hargai aku !
dan sebenarnya , aku bosan dengan alasan kau !
dan sebenarnya , aku rapuh dengan kerenah kau !
dan sebenarnya , aku tahu ini agenda kau !
dan sebenarnya , kau seribu kali berkepale batu !
dan sebenarnya , aku kering air mate !
dan sebenarnya , aku tahu ape yang sebenarnya benarnya !
tapi aku buta kan tolehanku ,
konon nya hanya secara normal  ,
celah selit aku lihat ,
kejore juga aku hidu !
rupenya aku hirup selame ini
bisamu kau taring kan !
kelemahan aku tangge kau ,
itu yang kau cari ? puas kan hati mu ,
aku senyap bukan kau sangka ,
benang basah juga kau naik kan ?
oke , aku persilakan

No comments:

Post a Comment