Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 18 September 2011

AMIN :)


Thanks Allah untuk rezeki aku .
thanks kawan ade sokong aku ,
thanks awak sebab ada belakang aku ,
thanks maa :') sentiasa iringi doa untuk aku ,
thanks diri sendiri sebab kau sendiri !
syukur atas rezeki Kau beri ,
janji aku untuk keluarga aku tepati ,
jatuh permata terharu tidak aku sangka ,
rezeki aku kau beri tak aku duga ,
tidak akan aku lupa asal keturunanku ,
tidak pula aku lupa aku dari tanah darah apa ,
tidak juga aku lupa akan Dia memerhatikan aku dari sana ,
redo kan setiap perbuatan ku ,
berkat Mu sahaja aku inginkan YaAllah :')

Yaallah berkati hidup aku 

1 comment:

  1. Allah swt... sentiasa memberikan rezeki kepada kita jika kita tidak pernah berhenti berusaha syggg..
    i love u

    ReplyDelete