Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 15 September 2011

hari malang :(


bdo punye mas ! da tahu hari ni sangat penting . kenape tak reti bangun ? bodo s**l  bongokk semua laaa . dah janji ngn orang lagi tido buad ape  16 msg . 86 misscall , ni pon tak sedar ke ? menyesal nya lahh menjadi seorang mas dan  mas :(
kalau aku tak keluar malam td . mesti tak jadi macam nie , mesti tak bgun lambat semua . aku siap kunci jam kot , bodo tak sedar ape nye lagi haa ? :( kalau aku pegi mesti tga syokk shoot sekarang , mesti besh ;'( padahal awal bulan lagi aku dah janji ngn faeez . ade shoot kat dataran hari nie . malam td lagi aku dah keluar kan baju ape nak pakai :( serius aku bodoooo .menyesaall tak sudah ;'(

No comments:

Post a Comment