Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, 8 September 2011

HAMBIKK KAU !

oke nahh , saje nak cerite pasal jenjalan tadi , bangun je tido kebulurr . sedar je tido , aku rase macam aku diperkose je , rupenye si hamlauu ekin ni kejot akuu .  ' kakmass , jumm keluar , kite nak cucuk duitt lah' 
dalam hati aku , budak ni kangg , aku cepuk kang ! haishh . si areahh pulak nyibukk , ' jum lahh weyh , lapa kott ' *sambil angkat angkat kening kat ekin , nak surohh belanje laahh to . hoho . ekinn pon sengehh je , aku keluar je laahh hape lagii . 


dan keluar laah sijoyah ni tanpa dirangcang hoho . mule mule konon nya nak pegi cyber je , dekat dekat rumahh je pon , nak makan ayam penyett ;) to aku selekehh je haa .
 laasstt lasstt 
*
*
*
*
*
*


hambikkk kau , perott dah kenyangg je , masuk dalam kerete , masing masinng melalak . berenti kejap kat trfic light , dgar pulak budakk ana nie berbunyi . ' kakmas , kite g karaoke nak ? '
apelagii masing masingg pulakk kejam , takde rase kesian kat areahh yang demam bagai nak glerr to , rojerr aje ke ampang terus tauuk ? kat axiss nohh . nak murah punye pasal hoho


haa lagi sekali , hambik kau ! due jam terus karaoke , letiihhh weyhh layan kerenahh dioarangg , tapi SUMPAAHH besh keluarr gegurl je hoho ;DD kau ade ? takdekan . senyap :___
areahh yang mule nya takde suara sangat td teruss mengadap je depan mic to melalak .


p\s ;balik to , dekat hiway . kami mencocok dicocok ngn ehem ehem satria neo , hoho :O
 ambik lahh ana . memang rezeki kau lahh ni dek .


2 comments: