Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 12 September 2011

TAK DA TAJUK ;)

HOLO people :) cehh wah aku , lame gler tak buad entry baru kan kan ? rendu aku eah ? maap lah sayang sayangg ku . sesungguhnya aku tak berkesempatan san berkesempitan dalam sem yang baru dengan jadual yang agak penuh yaampun and kerja kerja luarr :)
banyak sangat nak cerita tak tahu nak mule dari mane .

JUMAAT 
aku macam  dapat bintang jatuh dari langit , golek golek . keceeepuuuihh atas pehe aku :)) tahu ape ? aku dapat D90 lahh ;D thanks semua , parents aku lahh paling penting sebab dieorang yang bagi . nihh 
*
*
*


then malam to terus aku ade calling dari faeez azuan kate nye nak bermain main shoot dekat klcc , so kebetolan aku ade dekat ts malam to , pergi je laa :) oke SUMPAH besh lah kan outdoor punye photoshoot ,   then si faeez ni pon boleh layan kepale , so aku takde lah kekok nau . ni lah antara gambar gambar nya :)



sory la der , pic besau nau . lau aku tunggu , selasa depan pon lom tentu habis lagi upload kan ;)
y not korang g tengok je kat aku nyer fb ;D serius tak privacy pon kali nie 'D

SABTU
oke sabtu , mcam ape yg aku plan , rumah maa buad open house . so aku pikir nak balik sabtu lahh , sekali ngn mbe mbe aku , then last last . macam macam bunyi 'peeeiiiuhhh' aku dgar .
if korang say sory pon takpe kot , aku bukan nak dendam smpai dalam kubor pon ,
tapi serious terase lah juga kan ? berbual bagai nak gler , last last korang nak g tengok bla bla bla . oke aku nak cakap . dan itu sangat biadap yeah ? 
takpe lah wey , aku dari awal dah tau korang mmg tak kan datang nyer , takpe aku tak kesah pon aku boleh sengeh sampai nampak gg jongang lagi nie . haa . ;DD

 haa ni sekutu joyah dah sampai :) 

mak aku buad stament ' acik berkenan orang johor nie '
*ehh mak aku ni 

ni anak sape ilang nie ? hambik hambik , lau tak aku jual hoho


adek adek aku ni , comfirm lah ade kan ? :O


ape lagi , cam biase lahh . gambar ngn keturunan baharudin nie wajib ade ;D

 haa ,makan makan :) susah je datang rumah akuu weyh ;S thankss le


ape lagi , dah balik mmg berlumbe lah bebudak ni . waja nasir , myvi ajie ngn neo fuad . last last nta sape menang pon aku tak tahu . -;-


lat dah samapi cyber , lepak lahh js kejap . mengshisha teman bebudak nie . aku ikod kan aje , tumpang kerete orang kan :DD tapi SUMMMPPAAAAHHHH korang besshh lah doe :SS
aku balik je la kampung even korang takde pon , takpe lah jenab :) rumah aku punye open house tetap besh ngn kawan abah , maa . kiteorang dari kl due kerete , then budak budak ni buad suprise kat aku ,mmg terkejot lah , ajie n the geng datang lagi . soo memang meriah la ngn tekak dioang , mak aku lak suke layan , haa , mmg terangjat lah bumbung rumah aku to haa .

AHAD
pagi pagi je ana dah kejot aku , ajak g gombak , ade shoot kat sane . aku dah rase macam JULIANA EVENTS dah nie , pergi la , oke SUMPAH tempat to pendalaman doe ='= . bisnes dobi aku pon makin slow , yelaa weyh . aku sibuk shoot sane sini , sobi pon tergendala . kalah PM aku sekarang tau ? :)  ni lah anta yang ade dalam cmre aku pagi tadi , yang betol betol nt aku upload kt fb yer ? kt blog pon aku masuk kan juga :) tengookk lah dulu ,gud nite semua nite nite ;DD


 haa , muke aku dah mule diletak kan gam kasot , hoho


si setann nie , sakite je hati aku tengok muke die wat cam nie , heyy !

barisan photografper yang handal nak mampos ;)


hee ~ aku sempat je onl siap makeover to hoho


 ni sesaje je .ade pic kat abg abg photogrfr to ;) nt aku upload yer . kbaaaii ;))




1 comment:

  1. heee bestnye dapat D90 . lepas ni amik gamaba eka pulak laa . teheeeee . ;;

    ReplyDelete