Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 2 October 2011

minah terperasantan :)


#nah jangan jadi maacam katak nie tau ?
BHAHAHAHHAA . takde kene mengene

alahaaii budak sekolah :) baru balik class ? tengah bace blog aku ? eh rilex ahh makcik keningg penyapu ;DD hoho *ops terkurang masuk ajar pulakk . jgn lahh cepat sangat melatah :) buad macam kau cool dah , pergi terase ape kejadah kan ? aku mmg suke cari memasal dengan kau , so what ? HAHA jahat kan aku ? sape suruh buad taik dahulu kala , ini lahh akibat nya ;D marin kau slumber je kutuk aku kat blog kau , aku rilex je , mesej kau ? phuuuiii , tengok pon tak hengen suaall . aku dapat je terus delete , tak sempat nak bace . tayahh la mesej yeah cik adek sayang :O phuuii ! agak dah , kau misti buad status ! kau misti buad entry pasal aku nye laa . huhh ! trime kaseh bebanyak joyah ;) popular mak sekejap taukkk ? tapi serius doe ! aku kesian agak kesian dan kesian sgt tengok kau , ape kate kau simpan je rasa dan duit kau tu , dari kau bazir beli ehem eheem tu untuk die . die tak pandang kau pon doeehhhh . stalk ? ehh awak ! saye tidak lahh macam awak tuu , dah ade depan mate pandang dengar tengok je laa . pergi sane mandi wajib ! syuuhh syuuhhh . 
*kejap lagi mesti die buad entry pasal aku , peehhhh FOFFFFUUULLAAA lagi :))
tak sangka kau bace blog aku die . terharu rasanya ;')
lagi satuukkk , bile mase aku nak add minah macam kau nta . die yg mengadd aku , terus mintak number , phuii . rase macam die bangge bangge kan diri ku ini ;)

No comments:

Post a Comment