Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 23 October 2011

ohh rambut :)

aku senarnya , tak lehh lelap , sebab mata pon dah rabak dengan kejap lagi ade class , so aku terus je la pikir nak buad entry pasal rambut aku :) silahh lah tengok hasil aku tak potong rambut sebulan . hee ~ dah panjangg weyh :DD


nampak gigi jongang aku ? haa , kau ado ?


poyo poyo je nak bibir merah kan ? padahal bibir ketip tuu 


ohh ! ilovemyhair , *otw tengok movie


saje buad colour colour bagi korang penig sikit , yeaah ! :)


kunigg pula :DD 

hee dah tengokk ? dah la , tu je , saje jegebang gebang nak share ,
btw ~ aku jumpe ramai orang pelik pelik hari nie -..- 
and aku tamak halobe buad entry sikit punua banyak kat blog aku kan ?
3 post bhai satu hari ? huhh , kbai 

No comments:

Post a Comment