Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 23 October 2011

sahabat dan sahabat


kawan , ingat saat pertama aku lihat kau ?
dari jauh aku usha kau ,
kau comel time tu ,
kau pakai kemeja merah dengan rambut toncet kau kat belakang ,

kawan , ingat lagi tak masa dulu
aku sakit perut bagai nak giler ,
kau urut perot aku sampai aku lelap .

kawan , ingat lagi tak masa dulu ?
aku kite pergi kenduri sesama .
kau marah aku sebab ajar adik kau joget clubbing :')

kawan , ingat lagi tak masa dulu ?
tiap tiap minggu kite keluar kl , 
zaman muda kita .

kawan , ingat lagi tak masa dulu ?
tiap kali kau sedih ,
mesti basah bahu aku .

kawan , ingat lagi tak masa dulu ?
masa kita kemas bilik sesama ,
kau cakap ' mas kalau kau sayang aku , tolong aku kemas bilik .

kawan , ingat lagi tak masa dulu ?
kemana je , mesti kita berkepit .

kawan , ingat lagi separuh masa dulu ?
cuti sem kau kabar kan kat aku .
'mas , aku dah couple ngan dia'

kawan , ingat lagi tak separuh masa yang dulu ?
kau kata ' mas , sory aku tak buleh keluar ngn kau , aku tak nak libat kan sesapa'
tapi aku tahu kawan , die tak suka kau dgn aku ;')

kawan , ingat lagi tak sedetik masa kemarin ?
berdesad desus hati aku bila kau beri tahu sedunia tentang buruknya aku .
tapi aku tahu kawan , kau aje mengenali aku .

kawan , ingat lagi tak beberapa jam yg lalu ?
ade sikit apa yg kita bicarakan ,
terus berkecai erti kawan .

kawan sekali aku seru ,
duduk termenung aku lihat katil kau sayu ,
tidur aku pun tak berteman ,
ingat lagi aku kau cakap ,
'abis , kau ingat aku tak terasa kau rapat ngn orang lain'
takpa kawan ,
biar kau bagi tahu satu dunia pon buruk aku ,
biar berjuta pon list aib aku kau dedah kan ,
biar penuh tangki dunia pon kau tala kan alasan ,
biar lahh kene halang tanah merah semua tu ,
biar kau tegak kan sendiri benang basah kau ,
biar kau rasa apa kau buat tu masih betol ,
aku tetap anggap kau kawan yg patut dipanggil kawan ,
aku tak penah letak orang lain yg teratas dalam hati aku ,
macam mana aku sayang kau dulu ,
macam ni juga lahh sekarang ,
babe ! aku tak mampu nak benci kau macam mana kau benci aku ,

''please lah eaaaa,dah penat,malas,menyampah,muak,sampai ade trtnam sikit perasaan B ***i dowhh ''


aku tak mampu nak kata macam ni kat kau 
aku tak mampu campak orang yg penah aku sayang jauh jauhh ,
aku tak macam tu kawan ,
aku bagi kau ruang untuk kau tahu apa rasa aku ,
kau dah cukup pikir nt ,
terpulang lahh pada kau ,
kalau kau rasa kau terdukung dgn apa kau ada sekarang ,
terpulangg ! aku tahu sekait kau sebab aku rasa ,
malang gembira kau je aku tak mampu hidu ,
terpulangg sekali lagi ,
dan aku rindu kau BESTIE :'(




No comments:

Post a Comment