Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 23 October 2011

PASRAH :')


aku sebenarnya menangis di dalam ketawa aku ,
tersorok dalam kerinduan aku ,
keliru dalam pilihan aku ,
berhibur dalam kedukaan aku ,

sedang aku mencari si pendengar ,
sedang aku meraba si pelihat ,
sedang aku tunggu si penanya,
sedang juga aku mencintai si tubuh adam .

aku bagi kau ruang sepetak nya dunia ,
pikir kan selanjut nya apa jd nya kita ,
kira kau paham rasa ini ,
pasti kau sendiri akan mengerti .

aku disini dengan rasa aku ,
aku disini dengan cerita aku ,
aku tidak menjadi dia atau sesiapa ,
aku tidak mampu menjadi bukan aku .

aku beri sekali lagi kau ruang sayang ,
aku letak kau jauh disudut dari metropolitan ini ,
kau renung tajam apa bakal jadi ,
pasrah nya kau aku trima :')


No comments:

Post a Comment