Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 18 October 2011

si bontot ayam yang tak penat bercakap :)


heyy awak ! cantik kan die ? sila lahh tanya sape?
heey ! name die jaja aman :) *fesbuk die laa
selese sangat panggil die kak jaja .
die seorang yg giler giler dan giler .
bodohh diie tahap keldai terbantut ,
mane aku dapat die ?
ohh die seorang senior degree kat kampus aku ,
evrynite aku hilang kat rumahh tu , 
aku bertandang kat bilik die laa .
ouhh yea ? die ? die sangat beshh ,
tak percaya cuba lahh .
die jge aku mase aku sakit ;'(
ouhh siikit terharu ,
die suapkan aku nasi ,
rase macam mak aku pon ade ,
tiap kali die beli kan aku apa , 
if aku nak bayar balik , mesti die ta nak ,
lau aku bagi duit mesti die marah .
thanks akk :)
die nangiss tauk time aku excdnt ? terharu cepatt !
kak mila tetap akk aku :)
jgn kecik hati yer kakk kite buad entry pasal anak aman nie :D
kak jaja , aku sayangg kau kak ,
aku suka dengar kau nyanyi ' CERITA KEDAI KOPI '
walaupon suare kau tak sedap , 
aku dengar kan jee laa .
leep u lahh kakk , 
muaah muaaah :***

No comments:

Post a Comment