Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 10 October 2011

silahh tengok :)

silaah tengok pic nie :) kite tak mampu nak upload kat fb sebb sebab sebab tertentu :D jadi tengok je laa kat blog kite yer awak :) gemok kan kite ? nasib korang dapat model gemuk bulat nie haa . 

location ; PULLMAN putrajaya ,
photog ; zahar 
talent ; mass ozawa :D
 theme ; beach girl 

 nahh sila lahh mentelaah :O
*
*


















awak tak suke ? pergi bawak masuk kubo gn tak suke awak tu , kan dah kate , kita ambik juga shoot macam nie . jgn laah marah saya wahai tuan hamba . doa korang tu ah cukop untuk saya berjaya dlam bidang nie :) sekian tirme kaseh awak ;')

No comments:

Post a Comment