Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 9 October 2011

TEMAN SEBULATAN :o

holo geng :) lame tak tulis entry kan ? kali ni nak tulis tahap badak sumbu punye panjang . sebab aku dah lame sgt nk tulis cengini aku rasa . so harap duduk diam diam depan lappy nuhh . bawa air milo secawan . ngn kerepek ubi sambil bace bende nie :) enjoyy lah tuan hamba yeaa . 


heyy awak . ini hidayah laa :) nak kenal ? mane bulehh sebab die dah ade bf laa .pergi sane cari orang single . HIDAYAH IDRIS . hmm aku rase aku tak penah letak kan orang lain paling atas dalam hati nie . kere sorang nie lah paling atas :D walaupon since due tige bulan nie kami agak jauh . aku tak tahu ape reason yg munasabah . masing masing ngn hidup sendiri , aku kerja . areah pulak ade bf . keluar macam dulu ? ouhh itu sesangat mustahil lahh awak sekarang . aku sendiri pon takod nk bawak die keluar . lagi korang kaan ? areahh kalau kau bace ini . yer ini untuk kau . :) 
*aku juga rendu saat kau kiss pipi aku n cakap ' elehh , sayangg aku lewteww '
*kau urot kan perot aku sampai aku lelap .
*cari rambut gatal kau haha 
p/s malas tulis panjang #tersedihpualk



second hand . tuuu dia :) SYAKIR GANI .oke kami tak la couple macam semua orang rase tu , aku kawan je kot ngn die . die rapat ngn aku :) tgk gambar tu ^ silalahh jeles kan kan ? lagi aku rasa die ni laa kawan tonyoh tonyoh kepale hoho ngn aku , taukk kiteorang ni ade tebiat taukk ? every weekend salah sorang kene belanje movie . so , gilir gilir dan minggu ni turn aku , dan aku malas -..- pure pure sakit perot lee buleh ? :))
oke sibaii tengkere . aku sayang kau pluss lep lepp kat celah leher kau HOHO. PULSETOP 


the ketige one is adek ana :) AZIYANA MUSA . aku panggil die adek je . sebab aku rasa bodoh bodoh die kalah budak 4 5 taunn . oke die ? die sangat cantik dan menarik . serius aku senang ade ngn die , die ni lebih kurang sekepale due ngn aku . macam otak kami nie kene caj gune cajer yang same . penah sekali die buad giler . mase kiteorang pg ampang . die pg bagi salam kat rumah orang cakapp ' sekom , cik ! kami datang nak raya ' pastu die lari lelaju tiggal aku cicir kat belakang tu . huuhh -..- ana ana . walaupon kau tipu akk dek tarikh befday kau . 'dalam hati #jubonyerbudak TAPII , aku tetap sayang kau celah celah taik gigi taukk ?



terkejot kan aku ade mbe korea ? korea phui . melayu beb , die nie la second adek aku . oke dan die sangat degil ==' aku rase nak piyuhh piyuhh je cuping telinge die dengan perangai malas pegi class die tu ! name sedap dahh . NORASYIKIN YAHYA . silaa panggil die BEROK degil . balik rumah pon jarang setan nie . wte punn . nak buat cm nee . aku berbuih buih dari serdang sampai puchong . gitu juga hasil nya . wahai jahh ! nak akk sayangg kau lagi . silahh menjadi manusia :) akk kutip buruk baik awak ekin sebab akk sayangg besar bumi nie kat ekin ;')


seramm kan ? haa macam beruang lapar vs pontianak sundall kat belakang tu :) kenal kan diri , name die HAZWAN YAHYA . yakin dan pasti nya seluruh dunia ni panggil die matt . aku sangat sangat sayang dekat die . nak tahu kenape ? sebab die besh . mcm mcm masalah semua aku lambak kat rambut die yang besar tu , bontot aku gatal pon aku cerite dekat die tauu ? jgn ade sesape pon berani couple ngn die , sebab aku ta nak die hilang focus kat aku *bajet aku awek die je . dan die laah classmate yg berguna , schoolmate yg beribawa dan roomate ? nk mampus kau ! oke sayang mat kerinting , nt petang kite main skate sesame oke doggie ?


atototo sopanyaa lahh wanita disebelah ku ini kan ? wahai SITI SALWANA dan lebih selese nya aku panggil kan die wana . oke die ni lahh kalangan budak rumah aku yg rajin g class , rajin buad asmngt , semayang , kemas bilik dan turun dating hiikkhookk :D die nie lee selalu ingat kan aku ' mass , solat ! ingat kau tu  MASHARYATIE ' bile aku dgr je macam nie , mule lee aku return back to the true mas . thanks wana :) walaupon kau tak ngaku kau gemok . aku tetap sayang kau , cume aku tak reti nak show off je ape aku rase nie . aku tetapp lep lep kat kau even bf kau tak kasi kau jd model hoho #takdekenemengene

 

ini cerite daya :) aka HIDAYAH SWEEDJAN . suke name bapak die kan ? aku rase name die niee laahh paling aku payah lupe sampai ade cucu 16 orang nt . err die nie ? penyabar dan blur sikit orang nya HOHO . marahh daya . tpi aku selese ngn die . oke , die ini memahami tauk walaupon RAM die kecik . sebab tu lee aku sayang die . tiap kali aku g class mesti aku tnye die ' daya cmre nak bawak tak ?'
pastu aku suro die pegang . HAHA , sbb die ni suke ambik gmbar , tauk lee comel :)


oke ni HAMIZAHH KHAIRUDIN :) panggil aje die miza . die ? oke die ni ade bende aku suke dekat die tauk ape ? care die mengajar . i love it so much <333 die tauk die ade mbe yg lembab lagi loading nie , die sabar je ngn kerenah aku nak ajar :) aku sayang die bab tu , respect u brahh . lgi die , aku suke bab die bg nsht kat orang . die tak marah tak tengking . penah die pg downtown ngn aku . die pg melalak dalam kedai acik jual seluar tu ngn aku . malu gua beb ! kau tauk nokss ? sebab kau pelik lahh aku sayang kau tahu ? :D


FAEZ ASROM dan FAKRULRAZI . aku tahu aku salah eja name die , tpi pergi lee mampus ngn tu , hanya name oke ? die nieelahh gay boy paling aku cumolot dalam dunie nie :) ouhh ya tauk kenape ? sbb merek sgt comel selalu merajuk ngn aku bile aku  tak ajak dieorang keluar . bile aku buad status kat memane . mule lee buad buad muke smile mengajing aku . cam haram kan ? but yang nie lee buad aku sygg dieorang , aku rase mcm dieorang ni body gruad aku dah bile pergi memane ade diorang :o terharu sekejap . dan aku rase kalau korang usik aku sikit , tak keluar jamban korang dibuatnya :) silalahh takud :0 oleh kerana itu aku ambil keputusan untuk sayangg dieorang sepenuh hati bete :')




wahai awak diluar sane ? tauk nie sape ? mesti pelik kan ? apesall le tak penah tengok bapok nie :') mesti garu garu kepale . sambil cakap ' rasanya budak nie tak duduk desaria , tak study LKW ni ' mmg tak laa jawab die pak mail woii . die BEN laa :) BENN ADAM fesbuk die . die lee kawan aku yg paling jual mahal ngn aku , tak puas hati betul . ingat die PARID KAMAL ? brr -..- die selalu cakap OOOO EMMMM GIIEEE . aku rase nak bag hand je muke die time die cakap cam tu . tiap kali aku cakap ' benn . muke i naik jerawat ' mesti die jawab ' i dgn jerawat dah kawan baik dah u ' aku pon speechless tak tahu nak cakap hape , tapi serius die sangat juall mahal tahap bapak gajah ngn aku . tu yg buad aku tak puas hati tu , wht eva lahh benn . i tetap sayangg u punye jual mahal tu sampai bawak lam mpi :) kbai !

tamat ceite pendek hidup aku , abis dahh kerepek ngn air milo tu ? oke g sinki sane basohh tau . nt aku sambung lagi oke ? iloveyou tahap cipan semua :) aku mmg tak reti nak pegi kat korang n pandang mate tu cakap ' korang k0rang , aku sayang korang '
tapi ni je lee aku mampu buad untuk cakap aku sayang k0rang .

P/S ;
 kerja , harta , teman hidup semua buleh buleh cari awak ,
tpi kawan untuk senyum menangis untuk kite ,
bukan senang untuk ada .
aku rendu saat aku dengan korang !
dan aku sayang korang .
hitam putih aku korang pungut ,
mulot haram aku korang layan .
oke ! itu sebab aku ingat korang sampai mati . iloveyou :)


No comments:

Post a Comment