Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 20 December 2011

lame dah tak macam nie :')

heyy korang . lame tak update blog , takde bende nak borak ths y aku senyap je . so aku pon dok kampung , ape je bende nak buat selain tolong mama kat kedai . and hari cek nak cerita sikit ,
ari tuhh aku g putrajaya jage anak buah aku . n ade one day kiteorang g taman dekat picc tuh riadah kate nyer :') jum le usha gamboo



nampak usaha aku untuk kurus ? bersukan untuk kesihatan nie :')


that time lawan beregu dengan abang apis , kaklang , abg shahrul n haikal . kurus aku melompat lompat :D



tu anak buah aku , panggil die dania . gediknya masyaallah . pantang aku bukak lagu selena gomes mesti die terkinja kinja depan cermin mengeletis =='


airis . she look like me when i young . HAHA . tapi betol lahh muke die macam aku sikit time aku kecil kecilan dulu :')


amani aka ketak ketak , she a good girl , orang kate nak tahu perangai anak bile dah besar tengok perangai die mase die kecik , so budak nie baik giler . comel je main kete abe dobot die . dan die juga mangsa gigit airis -.-



aku cakap lahh ' airis , cium adik tu , moksu nak ambik gamba ' sekali kauu! haa slumber je die ggt adik die . pehh merah pipi budak tu , dan atas dasar balas dendam abang ipar aku ggt die balik . HAHA


kaklang . die kate ambik gambar dari tepi tak nampak gemok -.- yerke ?


dan penat berjimba jimba kiteorang lepak kat umai cafe , presint 2 . sedap dan mudahh :') korang kene cube roti jala die sebab sedap :))


ni la sorang sorang nyer anak buah aku yang rapat ngn aku , die sorang je laki . takde gg lak tu :)


ambikk kau , berkilat kilat muke :D


putrajaya is beautiful , and beautiful is putrajaya :) 
ni view dari umai cafe . tenang kan ? 


at last nie anak buah aku yang gemok lagi debab dan ganas .==..==

kenape aku tulis title camtu , sebab lame dah tak macam nie . kumpul satu family , suke suke gelak gelak . kan best time ni kakcik ade :( sayangg die g penang ade urusan kerja . its oke lah kakcik . kau balik nt kite hang out macam nie lagi oke ? 


No comments:

Post a Comment