Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 21 December 2011

taktik lelaki zaman sekarang


holoo . ehh lame dah aku nak buad entry nie . tak tercapai niat je . nampak title tu ?-.- 
sometimes lelaki itu sangat menjengkel kan atau dalam erti kate lain lelaki zaman sekarang mmg sawet HAHA . end of this year . aku rase berdasarkan pengalaman yang mematang kan usia acececehh , yer usia aku yang menjangkau ke alam 20-an cukup cukup menakutkan aku dengan angka tu ==' oke tolong jangan tambah lagi taukk . so kat sini aku nak cite taktik lelaki zaman sekarang ngorat perempuan . cinta laman sosial atau lebih sinonimnyer dengan panggilan cinta pesbuk . ouh oke ? terasa ? lantak acik kauu la . aku tak perli sesape or tuju sesape , just kongsi kongsi dan kongsi . berminat ? jumm bace lebih lanjut !

frist - penah korang admire kat orang ? orang korang selalu stalk fb die . even korang tak friend pon . biase nye saat bergini lah selalu yg ditunggu tunggu oleh seorang gadis seperti aku bile jejake admire die tu add . secare gear automatik nyer bile mamat dah add . si gurl akan usha wall die , and say ' thanks handsome for add ' pape je la yang berbunyi thanks gitu . mamat pon layan say no biggie gojes and masing masing stalk gambar or segala link yang ada dekat info . contoh twitter , blog or flickr yang kita show off dekat info .


second - bile berbual dah jauh melalut macam dah sepuluh tahun kenal , si mamat biase nak lagi hebat ' ehh babe , u takde skype ke ym ker ? buleh kite wc ' ' ade , u add lah blablablaa ' so bermula lah sesi puji memuji pulak . ' alahaii yang , u comel betol kan ? cair i tengok ' mule lah sesi tag tag gambo pulak kat fb . mane yg mamat nie rasa omeii sikit katenyer mesti ditag ' i saje tag kat bibir u , sbb bibir u seksi .boleh mati i tengok ' and mase nie lah muke minah macam ex die la , makcik die la . jiran tok nyang die lah -,- brr

third - mase nie tak jumpe lagi , selesai tag gambo gambo . tp number fon each other dah ade dahh . si mamat usha lagi . ' u , u pon single kat fb kan ? apekate kite buad relationship , main main je u . i saje nak sakit kan hati ex i ' normally nie lah selalu alasan yg kite dengar kan kann ? so dah buad . seminggu kemudian ' u act jeles tengok u wall ngn orang laki . honestly i dah mula sayang kat u ' haa nampak nampak ? nampak permainan nya disitu . 

pastu - kbai dah macam orang couple , sebulan kemudian jumpe, that time malu malu lagi , frst time kan ? malam tu mamat cakap . ' bby sumpah u lagi cantik dari apa yang i gambar kan ' tak dan tige 4 bulan lepas tu ? putus sbb ' i rasa kita tak serasi lagi ' or ' i cube sayang u , tapi hati i kat ex i ' , ' i dah cube sayang u , tpi takleh . maafkan i ' , ' i dah jumpe orang lain , u carilah hidup u '

haa kan ? nampak nampak ? so perempuan kat luar . hati hati sayang . mudah perempuan sayang kat laki . tapi mudah lagi lelaki mainkan perempuan . bile die mule kan dengan kita cangini , that mean die buleh buad dekat semua perempuan dengan taktik cangini jugak . percaya lah . dia hanya bercinta dgn gambar n cara kita je pade mulenye :') cinta yang suci tu datang dari hati yang ALLAH anugerah kan untuk kita merasa , acecehh aku kan ? matang sungguh ayat diriku . bile aku makin tua , makin banyak perkara yang aku ambik serius , lagi banyak bende aku sensitif . serius aku cakap . aku dah puas dengan dunia kebudak budak kan aku . aku rasa bile korang dah masuk alam aku nie . baru korang paham ape itu matang :)

4 comments: