Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 8 January 2012

baa alip baa ya punye RENDU !

kbai -..- mmg rendu lahh doh cite die . tengok tu care kiteorang lepass rendu :(








nie lahh kawan aku , yang boleh dipanggil kawan . oke itu bita dan mymie .
oke sumpah aku rendu , takde main main punye cakap ,
mereke nie aku kenal sejak zaman melake dulu . mehh aku kenal kan :) 


say HI to mymie :D 
dia comel 
sangat baik 
suka sambal udang mak aku :) 
sebelah loker aku *kt melake dulu
sebelahh katil juga 
satu kepale 
sekarang juga satu class 
sangat pandai
up to date :}
tembammm chubby
memahami kawan
tak penah berkire 
dan seorang sahabat setia :* 

*kiss*
iloveyoualwaysbabyy




DHABITAH AMIRAH 
rendu giler babi :*
gelabahh 
satu melttec dulu :)
dancing buhh bedak 
bogel kan aku time mandi jemaah
cantik
muka makan gambar sebenarnye
nasihat terbaikk :')
sopan juga kadang kadang
BF die handsome *kemsalam
minah produa 
selalu rabe aku dulu
YaAllah rendu *hug*
missyoulikehell <3




No comments:

Post a Comment