Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 22 February 2012

SEM BARU


heyy guys :') lame gilerr joyahh ni tak mempuakan diri ? 
act aku busyy doh , well sem dah nak mulaa .

so aku register sane sini , hostel kampus 
so i dont have any time to update my blog cehwah speaking pulak .

kenape gamba atas tu ?
saje tak boleh ?
taklah act kan nak mula class , so saje menganjing letak gamba sem lepas
pointer dah keluar , alhamdullilahh , takde la teruk mana 
ohhyeah ? aku lupa nak cerita , aku terlepas uji bakat ON air ,
doakan tahun depann ade rezeki aku :) 

so sem ni , aku rasa total total aku shopping habiss dah lime rat ,
beli barang buku tak cmpur lagi tu ,
hopefully sgt sem ni dpt tinggi sikit pointer ,
sebb ade subject aku suka :D 
malas nak main mainn dah weyy ,

duit tu duit belajar tu paham ? 
sok aku tk kerja , takde orng lain nk bantu aku ponn bayar hutang tu .

ok guys , sebut pasal bantu membantu nie .
act aku ade terasa ngn sorang due yang rapat dlm hidup aku nie ,
selame nie , aku rasa di-kulibatak kann oleh 'mereka'
ok aku muda so aku kene hormat ,
but its not the point laa wey ,
aku juga paham apa ituu PENAT oke ?
thenn tk cukup tu , boleh pulak buruk kan aku ?
honestly talk , aku tolong kau selame nie pon atas pikir tanggungjawab aku dan rasa kesian
kau ingat aku tak nangis ke dohh time aku cakap 'tak' tu ?
tuhaann je tahu cmne niat aku untuk bagi kau sedar that time .
i'm sory sis , sometimes aku mmg bukan adik yang baik

*ok aku boleh nangis sekarang :(
si dia ? oke jugaa , allhamdullilahh .
sometimes he more annoying haha 
sometimes he more stigy *betul aku eja ?
19 ri tu aku jumpe mak die ,
tk borak just salam then aku masuk kerete ,
mak die oke 'kott' 
oh aku lupe kenape aku rasa mak die oke 'kot'
because she allready know eveything what goes happen last year .
kbai -.-
but i try to be perfect as u want untie :)

ohhh oke , tkde cerita . just nak bagi tahu . aku sayangg semua . expecially FAMILY aku , eventhough korang buat aku cm ne cm ne ponn , yer korang tetap teratas dalam hati aku kak :')

KAWAN ? without u all , i'm nothing . can i said ? imissyou areahh , daya , mizaa , anaa , kak jaja and ekinn
rindu weyyy . oke aku kecik hati sebab tk ajak aku pergi johor sekali . haha
aku dok tercongokk dgn jantan jantann kat tepi kolam tu
ehh lupa nk ckp , aku rendu korangg yang dulu tauu ?
yang sayangg aku ? ygg nangiss time aku excdnt ,
aku rendu yangg tu lahh :(
dtg balikk boleh ?
iloveyou guys ,
and i need u all beside me all my time :'(  please ?
aku lap hingus sekarang .
bye bye *lambai tangann 



No comments:

Post a Comment