Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 15 April 2012

setahun dah kita :)




setahunn kita kenal dalam dalam ,
setahun kita sama sama , 
setahun juga lahh kita kongsi segala :)


ingat tak hari petama awak register ,
masa tu awak bawak beg awak yang saya suka tu ,
saya dekat foodcourt tengok kan je you all 'senior kan ?
saya tengok awak gelabah tak tahu nak g mana ?
haha masa tu dalam hati *hai adik junior :) 




seminggu lepas tu , lepas freshie night , 
awak ingat lagi tak ? masa tu kita dua je dance atas pentas sebab budak lain semua dah turun .
malu nyee saya masa tu , tuhan je tahu ><
balik tu first time kita naik kereta same :)
awak kata ingat saya tipu , saje nak game u :D
* lepas dari tu , kita keluar g cyber , 
masing masing tak perasan yang itu frst time kita keluar berdua :)
then balik tu awakk kataaaaaaaaaaaa ......................... :')



kita pon mencuba mencari keserasian dalam diri masing masing .
sampai satu tahap manusia yang tak pernah puas dengan apa kita ada ,
saya pon bertindak bodoh ,
dan awak pon cuba menutup segala apa macam tak penah ada apa jadi .
Allahamdullilah saya sedar dari mimpi buruk  saya awal :)



dan awak pon tak pernah berputus asa ,
cuba pertahan kan apa kita ada ,
even saya tahu usaha awak hanya menadah tangan untuk hati saya ,
tapi saya tahu itu yang paling termakbul sekali :)


dan segala yang kita rancang sehingga tua ,
dengan usaha kita ,
insyaAllah Dia bersama kita sayang :)



dan harapan saya sama macam apa yang awak penah dengar sendiri dari mata saya :')


dan ingat lahh pesan saya nie :)


:)



sudi tak awak jadi teman hidup saya yang halal sayang ? :)

1 comment:

  1. saya sudi !! oppss .. :D congratt dah setahun :))

    same with me :D

    ReplyDelete