Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, 2 April 2012

selamat hri lahir mas :)

dua puluhh aku ,
aku tiada apa ,
aku tiada rumah ,
aku tiada harta ,
aku tiada kerete ,
aku masih lagi tiada diploma ,
aku tiada baju labuh untuk sarung ,
aku tiada zam zam untuk minum ,
aku tiada ilmu lagi secetek tumit kaki ,
tapi aku ada hati :)


thanks sayangg , untukk ini :)



tidak sebesar mana , tapi buat air mata saya jatuhh gugur .



dann ini saya suka :}



dan ini juga , awakk suka tengok kan ?



dahh lama saya mengidamm sebenarnya !


kabur kaburr tu awak bagi :]



lainn macam mata sayaa tau ?



saya comel pakai ini awak kata :D



gemok sikit baju ni sayang .

terlalu banyak ! tak tahu nak balas apa hari awak nanti , tak tahu nak pikir apa ,
tak tahu nak ucap cam ne .
hanya mampu cakap terima kaseh ,
ohh sekali lagi , trime kaseh sangat :)
takde lagi apa boleh cakap ,
saya sayang awak !
jadi lahh yang terbaik untuk saya ,
untuk dijadikan iman saya .
untuk meminpin saya .
untuk segalanya buat saya .
iloveyou muhammad syakir bin gani <3

No comments:

Post a Comment