Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, 16 July 2011

BISMILAHH :)





*Jika anak sekecil ini buleh mengangkat tangan sujud syukur kepadamu , ni pula aku insanMu yg serba serbi lengkap , tak reti besyukur , aku hamba hina :(

YAALLAH YATUHAN KU ,
sesungguh nya , 
aku merasa , tidak layak aku meminta lagi padaMu ,
kerna aku , seorang yg sangat kotor dimataMu wahai tuhan ,
padaMu aku berserahh , 
padaMu aku datangg ,
terlalu banyak dose kalian ku ,
tidak mungkin syurga bagiku ,
YaAllah ,
pintaku buat kali ni ,
perbuka kan lahh hati aku untuk lelaki ,
tidak kau mencipta aku sebagai anak hawa ,
dan kau utuskan adam untuknya .
tidak aku kuat untukk mengharungi ,
pinta kekuatanMu serba serbi ,
jauhh kan aku dari segala malapetaka ,
nur dariMu kirimkan ,
tidak aku berdaya YaAllah ,
segala macam dia telah kau tarik ,
aku percaya ada yang lebih baik ,
pintaku ini harap kau kabulkan ,
tidak ada dugaan luar dari bahu ku ,
berat atau ringan sahaja timbanganya ,
keringat ku kering berkisahkan ini ,
pinta kau hapuskan ingatan tentang yg lama ,
aku juga paham ini karma dari segala suka ku yg dulu ,
jeritan aku juga kau dengar YaAllah .
Amin Amin ya robal alamin :(






No comments:

Post a Comment