Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 15 July 2011

MON-A-LISA

kak monalisa ?
hmm , aku rendu dga budak comel tige orang to panggil aku guna name nie ,
aku terase cm matt salleh celup dah kene panggil cam to :)
yerr ecah , daniel , umairahh . kaka rendu nak guling guling atas katil ngn korang . 
lepak kat tepi lrt to ngn echa umai juga :) sayu je akk dengar suara echa td dalam fon . 'akk oke ?'  hee ~ budak ni , terang terang akk tak oke dek oi . 



*thx cha , teman akk buad asgmnt tau :)
cha lahh orang petame yg akk cite , akk dah clash ngn die . HAHA , nasib awak lahh dek , jd tempat mengadu akk :')

insyaALLAH . klo tade pape . kaka datang sane juga yerr ? bawak korang lepak mengeteh . tak de hal lahh
kenapa monalisa ? hmm , name ni si kerinting to yg save kat fon die . die eja 'MON-A-LISA' , ingat aku mona fenndi ke hape ? mona mona pula . to yg melekat sampai sekarang :) makcik die panggil aku . monaliza ? HAHA , sabar jelaa .

* dah dahh , aku punye pengikut blog ni tak de lahh ramai mane , tp yg nyanyer aku , 'ehh tak update blog ke , dah update send link oke ' bajett follow je korang nie , sampai text aku bagai suro update segala , haishh mcm mcm lahh --'
hmm , senarnye aku letih nak bercerita pasal die , bangge lah die aku syik cakap sal die je . kembang kempis agaknye idung die . bayar lahh bhai , nak aku cerita sal kau  . HAHA
baik aku cite sal kedai mama aku kene curi tong gas ke ? kucing mama aku hilang ke ? *btw , padan muke kau kucing , sape suro curi kaseh sayang mama dari aku . tak nyesal aku sepak kau sebelum kau bla :D jaat gler aku .
semacam hanginn je aku , baru semalam aku basoh kerete , dah kene berak burung pagi td . sibai btol , beriyelahh aku polish taya segala . aku ni dahh la pemalas nak basoh kerete , to pon mailakat mane nta seru aku suro basoh . dan dan je pg tadi aku g kedai mama . ade dah cop sirim kat cermin belakang , setepek tak pe bhaii . banyak kott . bertepek tepet , grr ! binatang punye burungg , 
ape daa , cite taik burung puala =='
aku ? aku cam ni jelaa . single mingle . HAHA . betol bhaii . aku takod dah nak bercinta nie , takod nak sayangg sayangg orang , hmm . sbb to aku buad status kat fb "sorylahh bro , hati aku dah tertutup untuk lelaki"  . ade yg kate aku lesbian *but to pak hangg ,
aku bukan ape , aku lemahh la , orang ber lep lep ngn aku ni , naik geli pon ade . sabaarr , bagi aku ruangg , baru bape hari aku menyinggel , rilexx lahh bride . baek kawan je . nt dah couple putus pastu masam macam cuke getahh , aku tak nak . baikk slow je :) kang da couple tahu pangai aku semacam lahanot , buruk buruk kan aku , tolahh yg aku tak nak . paham anda ? harap mengerti :)
HAHA < kenapa aku gelak ? suke aku lahh nak gelak ke hape ;D
 aku semcam ingt pula tarikh 14 ari to , aku g wish unvrsy kat ex aku yg zaman sekolahh dulu , tak sangka pula si jendol to berkunjung ke blog aku juga . HAHA , ikot perkembangan mamat nie . buleh tahan . die sayangg kat aku lg ke haa ? kalau yer tande dalam ni [  ] Hee ~ centa zaman sekolahh to bhai , zaman aku selebet laggi . hinguss leleh leleh je :** 
ehh die ? haa , aku pon tak tahu , aku pure pure ego lah juga , tak text die ,tak call tak ape . *ade juga kadang kadang , tapi aku semcam rase yg die dahh bahagia , so aku biar kan jelaahh .
 ' barang lepas jangan dikenang , jika dikenang merajuk hati ' phhuuii
aku dahh macam s. a saidd dah nie , over nauu .
aku malas nak pikir semalam semalam semalam , baik aku pikir esok esok esok . haa . kalau die bahagie , allhamdulilah :) kalau tak ? hmm , pandai pandai lah kau cari kebahagian seniri nokk ,
*aku mmg suke buad 'propaganda' murahan nie , kononnya kau text lah die ke hape , tp hati akuu ni . mcm kene lenyek lori sampah kau tahu ?
kau tak tahu to , to yg kau buad cm ni kan ? haa . die tahu ape rase aku , so tak payahh lah aku cite pepanjang kan ? nahh . pic ni tok kau , ambikk lahh kalau dapat . BHAHA 



*btw pagi td aku pakai uniform lengkap masa jemput kau balik kerja kali terakhir dulu . to pon kalau kau ingt , baju coklat , legging hitam dan shawl aku selengkup to  :D
lau kau tak ingat , tgk lahh kat fb , aku ade upload  . kbai



No comments:

Post a Comment