Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 July 2011

hatiberdarahlava

sekali lagii aku buntu ,
buntu mencari arah sendiri ,
menangis pedih hati pun tak berguna lg ,
aku cuba lakar yang baru tanpa kau ,
tapi aku lemah hilang tunggak ,
tidak aku harap markas teduh dari kau ,
cukup realiti aku adalah aku ,
segala macam aku bergadai ,
aku yg menempah karma ,
tak bisalahh kau hadap aku sedemikian rupa ,
jika syurgamu ini akhirnya ,
aku tunduk bisu diam bicara ,
kering keringat ku tangisi penuh,
tak tercapai ku titik titik juga ,
hampir separuh kau aku buang ,
tpi ingatan aku semakin mendalam ,
bantui aku menghapuskan kau ,
beri aku juga peluang untuk bernyawa ,
tidak aku sekuat hawa ,
aku juga punyai nafsu untuk merasa .






oke ni bukan aku :) aku saje je . aku gemok lahh ,HAHA

No comments:

Post a Comment