Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 14 July 2011

KAU BUAD COOL JE MAS :)

haha , sibai je nak buad cool ape jadah nyerr , kalau lahh aku ni jahad , aku dah anta , busung ke santau ke hape kat kau tau ? tp sebb aku kesiann je kat kau , haa , 7 rngt juga krdit aku habis menetelaah kess ni , krdt die 40 sen je luak ? brrr -;- aku dgar die dah dapat kerja , bagus lahh . i wish u luck :) *konon konon senyum . 
hhm . kat blog die ade pic minah to . oke . aku paham lahh . mmg die nak aku nyahh dari hidup die . oke senyum sengeh sengehh , suke hati kau lahh nak . aku ni semcam takde rasee dahh . tp serious doe , smlm mmg naik gler juga aku lepas tgk blog die . aku tunjuk kat mama flickr die , mama cakap "yang lame ade, yg baru ade" HAHA . double meaning gler orang tue nie . seriuss bosan , tak text sape , tak call sape . hmm , nak buad cam ne , dah ni yang aku nak dulu . aku yg ngeyam sgt nak kat die , bergadoh teruk juga aku dalam fon smlm . sempat lah juga aku kate kenapa aku tgl kan bla bla bla n pilih die sebab die laki pertame
*yg ajar aku banyak hidup susah
*brani tego aku iff aku buad salah**** 
*yg bia aku dalam hujan kene ceramah =='
*yg ajar aku tido dalam kerete je -;-
*yg buad aku kenal ape dunia 
tp separuh je aku cakap ngn die , pulak aku nak cite semua kan ? die cakap mane penah salah --'
kenape aku bg bintang bebanyak kat ayat number due to . hmm sebab die lahh aku benti buad mcm mcm yg aku buad dlu . seriously aku bukan orang baik baik . yerr aku mengaku aku jahat . segala macam penah aku cube . dek kerana die aku benti . mmg lahhorang ckp jgn berubah pasal orang lain . tp salah sato sbb nyer pon pasal die . tp die tak nampak , aku tak buleh jd macam apa yg die nak 
*aku tak buleh jadi lemah lembut 
*pakai tudung slalu .
*berenti jadi panas baran . 
*tak pakai seksi , 

mcm mcm laggi lahh die harap dari aku . nak buad cm ne weyh , dah aku lahir cm ni . bukan aku mintak kasa cm ni , seksi cm nie . molot cm longkang cm nie . panas baran to sume , ingat aku nak ? yerr aku tahu . sumeni atas kehendak aku , tp kau ? kau juga same . ade watak sejak azali nya . aku tak mampu jd macam ape yg kau nak . sbb to ako butu kau tok tolong aku merubah sume nie , tp kau lari , kejap benar weyh , 2 bulan . tp segala macam aku berjadai untuk kauu , tidak niat aku untuk mengungkit , tp kau ade otak . pikirr lahh .cube juga aku . layan layan die yg cucuk line to , tp aku semacam tak buleh bla pulak . yelahh . bukan senang aku nak lupa kau , bak kate orang 'menyangi hanye perlu sesaat , mnelupakan seumur hidup pon tak kan bisa' 
*dahh la mas , kau nak ape lgg dari die , kau kate kau kuad , kau redahh je lah . kau nanis pon tak guna , tak dapat ubah apa apa ponn . lepas kan je , doakan die bahagia selamanya . macam pulak tak penah bercinta kan . semua orang tahu aku sakit , sakit nak hadap sume nie , tp ape buleh buad . atas bahu aku saje kau sandung .
*minta maap segala pada ayah , maaf aku tak bisa jage seperti mana kau harap kan .
*sampai kan salam aku saje pade mereka , maap akk tak mungkin ke sane . bergurau senda segala lagii .
*untuk kauu wanita , taniahh , nampak nye die mmg tak buleh lupakan kau , pinta kau menjaga die sebaik mungkin , kerna aku tak mungkin menyentuh dia buad kali kedua .
*dan kau , suluh masa depan kau  :) jage atok , ayah sume . makan minum kau . pelajaran kau . jgn kau ego tak bertempat . pulang tmpat asal kau , jenguk dia disana . apa yg aku kate semalam ,lupa kan aja , aku tga mara ,jgn kau cari lagi aku , jgn mirul jgn , cukup lahh segala yg kau robet robet ni . tidak lagi aku mahu , menjadi sahabatmu , bukan niat aku bermusuh , tetapi mahu melupa . tak sanggup lagi aku nak ingat kau rasanya . stop main kan rase orangg . lagu ni untuk kau *aku berundur by syeera senders

No comments:

Post a Comment