Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 31 August 2011

A L O N G :(


Yallah , tabah kan hati kami satu keluarga ,
jauh kan kami dari segala apa yang tak kami sangka ,
jika ini takdir dari mu ,
kami redo berserah kepade mu Yaallah ,
jika sakit along semakin perit ,
kami paham ape alasan mu Yaallah ,
tidak lahh kami pinta permergian aib untuk dia ,
sebaik baik hendaknya wahai Yaallah ,
dan tidak juga aku pinta hilang nya bilangan kami ,
cuma akuu redo dengan jalan mu Yaallah ,
aku juga turut merasa sakit melihat along ,
melihat abah mengalir kan air mate ,
maa teresaak esak ,
akk aku berpelukan tersedu .
hantar kan aku seorang untuk ade diatas bahu aku ,
rumah sakit sana tolak sini ,
Yaallah kami juga manusia ,
tak terlihat aku kondisi along ,
dengan apa yang si pakar berkate ,
apa ini aku tertanya ,
apa sakit nya ?
pinta maap segala ,
ohh Yaallah , tidak kuad aku Yaallah , tidak kuad !
shawal kedua penuhh menduga ,
aku buntu hilang keliru tak tahu .


No comments:

Post a Comment