Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday 27 August 2011

SAKAN :)

HOHO , aku dah sampai kampung ! Jyeahh :) lame dah tgu saat ni , sahur sato family , buke sesame , main bunge api , ohh ! dalam hati aku terdetik , aku masih lagii ade keluarga yang penuh dengan tawa :D , sampai je kampungg , belum sempat lagi aku duduk lagi , mama dah suruh aku test baju raye yang die bagi uhh , cantik juga :) 
nihh >> 

frst time nok mak pakai jubah untuk raye , HOHO , aku raye nak jerit kuad kuad ' aku sangat MASHARYATIE sekarang ' thanks mama , dan mama lah yang terbaik diseluruh dunia :)


bila dah berbaju jubah to , cmfm cmfm lahh ade tudung kan ? oke ni papa bagi , ohh yeah papa , ini sangat trime kaseh :) aku lahh seseorangg nye anak die yang dapat tudung tahu ?


dan ni pula , kaktih bagi :) thanks sister . ingat juga kau pade adik kau yang degil ya ampunn nie , even baju ni agak ke emak emak kan sikit . aku trime dengan hati penuh terbuka :)


HEHE , amboi nok , beraye sakan mak , sampai 3 helaii baju haa , hambik kau ! ni pulak kaklang bagi :) konon tema kami tahun ni silver , tapi tak macam silver pon , hitam legam ade lahh ! thanks juga langg !


dan ni lahh yang terakhir aku rase , ohh kakcik , kebesaran trime kaseh untuk kau :) even tak dapai heel ZARA dari kau , NOSE ni juga dah cukup xD , thanks sistaa . sayangg kau lebihh ouh .

dan aku rase juga , macam anak ayam yang ditaja sepenuh nya , HOHO . tidakk lahh ! ape guna adek beradik bukan ? so manfaat kan la mereke sebaik mungkin , choii biadap sangat ! 





No comments:

Post a Comment