Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday 23 February 2012

ceritaa depan dia


disaat aku mendengar kau cerita ,
serabut buruk kau datang ,
tuhann je tahu betapa hodoh kau ,
semacam babi keluar dari lubuk keji ,

kauu mula bercerita ,
ohh sebenarnya aku malas nak dengar ,
sebab malas itu aku ,
cerita kau tu bukan sedap sgt ponn ,

tapi kau mula caturkan kerusi ,
duduk hadap mata aku ,
kau mula berkaryaaa ,
kau semacam meng -gam aku untuk tidak kemana mana .

lutut aku mula lembik ,
sejak kau keluar kan permata tanpa niat ,
aku mulaa celup diri dalam lubuk kau ,
ternyata ruang infiniti kau terlalu sakit .

sedang kau 'syok' bercerita ,
sedangg aku syok mendengar ,
aku dengar suara seorang yang memberi dakwat dlm hidup aku ,
aku tolehh kebelakang kejap ,
ciss celaka perasaan nie ,
main main pulaa dia *dalam hati ,
aku toleh kedepan ,
aku tengok kau tiada ,
rupanyaa yang bercerita tadi adalahh AKU SENDIRI....

No comments:

Post a Comment