Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday 25 March 2012

joyahh kini dapat dikesan :DD

heyy guyss ,  so macam assalamualaikumm juga :)
amboi lame nya aku tak update blog kan ? sory lahh wey , i dont have enuff time nak menaip nie . act aku pon sanggap nak type pepanjang . hmm kenape ye aku busy ? so sem pon dah mula , nak cari mase terluang tu mmg susahh yang , saya ni student . lepas tu sem depan final . sem nie pulak yang menentukan major aku ape sem depan . so malas nak memain seperti sedia kala  cehhwah azamm konon kan ? mesti lahh wey . hidup kene berazam-tiah .

okee ni lahh joyah , makin kembang kan ? well :D tuhan dah bagi . 
motif gambo nie ? lahaaii tak nampak baju same tu ?
hang bag same tu ? oke aku ponnn tak perasan sebenarnya .
sekalii ' ehh mas , baju kita same lahh ' -.- 
hikkhokk , nampak sangat beli kan ts je :D


llaahaaiii . bile dah lama tak update blog nie . lame pulak tak menjoyah kan ? lame aku tak bergosip . semakinn banyak isu yang perlu diperkatakan disini . haha . skema nauu ayat aku .
banyakk dah chapter korang tinggal . befday aku , bersuka ria skating . sem baru . keluar ngn bita . PILIHAN raya haha . so mana yang mampu je la aku cite . ohh oke :)

haaa ambik kau , g skating tak ajak :D 
keluarr gegurl , so jangan nyibuk oke ?
bile dah skating masing masing tak reti .
ramai lahh mamat mamat kengkangg menyibuk ajar kan .
kononn romentikk lewwteeww ? 
boleh saya buat muka macam nie ? '-..-'
kasutt die tak nak macam skinhead pulak kan ? masuk dalam kasut seluar tu haha


motif je kan ? nak g sunway semate mate nak skating ?
 padahal sunway tu sekangkang je ngn rumah aku -.-
taklahhh act nak cakap kat adik .
'lahai yang , akk rendu nak memanje ngn adik'
duduk je depan rumah , tapi kenkadang seminggu tu sampai sehari pon kita takde jumpe .
kalau ade ekinn dulu ,
ade jugak la point aku nak g rumahh kau dik .
gosip gosip . ni ekinn dah takde :(



so aku dah pakai bb *takde kene mengene . saje nak riakk haha . abah beli kan . ohh btw , abah g umrah rabu lepas . allhamdullilahh semua berjalan seperti yang dirancang , tapi mak abah tak call aku 3 hari laahh . tak rindu anakde ke ayahhde ? :(  * nt iteeww upload gambo kt klia tu oke ?


suci gabann muka mak nok , mase nie dekat putrajaya sentral . naik klia transit .
pukitiaww bende alahh tu , sikit punyaa mahal lagi . rm12 sekepale , taknaakkk macam kopak pulak kan ? 
padahal jauh mana lah putrajaya klia tu . theenn sampai kt klia tu , aku terserempak dengan amat .* ohh kekasihh lame wiinnkk winkk .
ohh rupanya die hantar mak die jugaakk la . mak die g umrah sekali ngn mak abah :D 
so kak jaja ngn areahh ikot , okelaahh sikit , ade kawan neman :) thanks guys !

study ? so far oke :} aku mcm suka sem nie sebab lect aku pon oke oke . class photo , class pr ehh semua okee lahh . tinggal aku je jangan memalas :D
syakir ? haaa macam tu laah . bulan depan cukup setaun kate nye . allhamdullilah lame dah kita yangg . ewahh ewwahh gedikkknyaa iteww <3


haaa lupa nak cakap , si capang ni potong rambut . 
topman kata nyaaa hahahahahah 
awak ade brunoo marks ? 
takde kann :D diaamm !
*kalau syakir tahu aku masuk gambo nie , mesti marahh punyaa "D


kengkawan ? laahh oke je weyy . orang oke ngn kite , kita oke laahhh .
photoshoott ? haa yang nie tak oke -.-' slow dah la , kerete takdo . habis nak shoot naik bestsikal ? lagi ponn mmg sengaja menyeloooww kan diri , takut hilang pokuss nt haaa . *jawapan artis sangat .


haha so macam pelik kan ? why entry aku kali nie besar gedabakknya gambar .
lahh saje menganjing xD
kateee reeennndddduuu ite :)
tengs yusuff for this shoot :)
tangan aku gemok dan berlainan kaler sangat -.-' kbai

No comments:

Post a Comment