Syakir Gani :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, 7 October 2012

BITCH



hampir setengah abad dah aku rasa nya menapak
tak pulak kacau kusut sengal macam ni 
tapi muncul kau yang konon nya ade tepi aku
mula pulak aku rasa lenguh
ahh sial
badi ape ni ?
busuk betul pukimak !
kejap sangat kau sampai
habis satu badan aku melekat
suka kau ea aku berbau macam tu ?
kau yang bawak , habis baju baju aku pun  kene tanggal
kesian baju baju aku
sebenarnya die jauhh lebih wangi dari kau tahu ?
ahh tak nak dekat dengan kau lagi lahh
semua orang pandang kau dari jauhh ,
elok tersusun segala 
dekat haprak 
ane cakap ' ini orang banyak kanjis '
dengar amoi cakap ' ini daging babi , luar buruk sikit tapi dalam sedap maaa '
tapi kak semah cakap ' biar muka buruk asal perangai lawa '
heeyyy ! aku payah nak rasa sakit sangat cam ni
konon dulu kebal
tapi kalau macam dah lain tarik nya
lain pula lari nya
suka betul kau tengok aku lari sebelah kaki ye 
belum tiba nanti nanti
rasa kau hidup tak de darah
bukan aku llibas
tapi orang lain kemas
kau jaga bukan aku
kau tilik bukan pandang
kau rasa bukan sentuh
kau puki kau busuk
selamat


No comments:

Post a Comment